PracaGrupypl.praca.dyskusje › wynagrodzenie za stworzenie bazy danych

  • 1. Data: 2004-07-16 17:38:33
    Temat: wynagrodzenie za stworzenie bazy danych
    Od: "kippi" <k...@o...pl>

    Czy ktoś się orientuje, ile płaci się za zrobienie bazy danych (ok. 1000
    pozycji)? Chodzi o umowę-zlecenia.

  • 2. Data: 2004-07-16 18:15:23
    Temat: Re: wynagrodzenie za stworzenie bazy danych
    Od: k...@g...pl (Konlin)

    Witaj kippi,

    W Twoim liście datowanym 16 lipca 2004 (19:38:33) można przeczytać:

    > Czy ktoś się orientuje, ile płaci się za zrobienie bazy danych (ok. 1000
    > pozycji)? Chodzi o umowę-zlecenia.

    Co to znaczy zrobienie? Zaprojektowanie, oprogramowanie, wklepanie
    danych? Jaka technologia, jaki klient, gdzie? Pytanie z gatunku "ile
    płaci się za samochód osobowy, ok. 10 kkm przebiegu".

    pzdr
    konlin

    --
    K.O.N.L.I.N. k...@p...pl
    Kinetic Organism Normally for Logical Infiltration and Nullification,

    "You're never gonna die, you're gonna make it if you try;
    they're gonna love you"

  • 3. Data: 2004-07-16 20:07:05
    Od: k...@o...pl

> [...]
    > danych? Jaka technologia, jaki klient, gdzie? Pytanie z gatunku "ile
    > płaci się za samochód osobowy, ok. 10 kkm przebiegu".

    Rzeczywiście, brak podstawowych danych. W więc jest to klient instytucjonalny
    (duże miasto) i chodzi tylko o wklepanie danych w arkusz kalkulacyjny. Niestety
    nie mam zupełnie pojęcia jakiego wynagrodzenia powinno się oczekiwać
    (szacunkowo) i jak je kalkulować.
    Pozdrawiam. Kippi

  • 4. Data: 2004-07-17 11:14:49
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On 16 Jul 2004 22:07:05 +0200, k...@o...pl wrote:

> [...]
    >nie mam zupełnie pojęcia jakiego wynagrodzenia powinno się oczekiwać

    Kilka zł / godzinę klepania.
    Przelicz godzinę na ilość rekordów jakie można wklepać.
    Nastepnie ilosc rekordow do wklepania na godziny i na zlotowki :)

    WAM
    --
    nad morze? www.nadmorze.pl