PracaGrupypl.praca.dyskusje › Cote d'Azur - koszty

  • 1. Data: 2008-04-02 17:26:26
    Temat: Cote d'Azur - koszty
    Od: Tomek Samcik <t...@i...pl>

    Witam,

    Mam pytanie - otrzymalem oferte pracy na poludniu Francji w Nicei, czy
    ma ktos zielone pojecie jakie moga byc przyblizone koszty zycia/wynajmu
    mieszkania w tamtej okolicy ? Moze tez ktos sie orientuje ile mozna
    wolac z duzym przyblizeniem bedac programista JAVA (core, server-side,
    xml, xslt, struts, hibernate, jsp, servlets, rmi, threading, axis ws 'n
    stuff) z 3-4-letnim doswiadczeniem. Jesli ktos nie wie, albo wie, ze to
    pol samochodu to z gory dziekuje za fatyge. :)

    Pozdrawiam,
    Tomek

  • 2. Data: 2008-04-02 18:01:51
    Temat: Re: Cote d'Azur - koszty
    Od: Wojciech Malinowski <v...@w...pl>

    Tomek Samcik wrote:
> [...]
    > stuff) z 3-4-letnim doswiadczeniem. Jesli ktos nie wie, albo wie, ze to
    > pol samochodu to z gory dziekuje za fatyge. :)

    Nie mieszkałem, ani nie pracowałem nigdy we Francji.
    W Nicei byłem tylko turystycznie i z punktu widzenia turysty miejscowość
    przedstawia się dość drogo. Mógłbym porównać do Dublina - jeśli wiesz
    jak tam kształtują się koszty życia (jeśli nie to wygooglasz w polskim
    internecie w 5 min).

    Co do zarobków to wejdź na http://monster.fr wpisz w wyszukiwarce
    "java", czy co tam jeszcze chcesz i jako region wybierz Cote d'Azur.
    Wśród ofert znajdziesz też takie z podanymi widełkami płacowymi i
    oczekiwanym doświadczeniem. Na tej podstawie wyrobisz sobie zdanie.

    Pozdrawiam,
    Wojciech Malinowski