PracaGrupypl.praca.dyskusje › Handlowiec/Dystrybutor od zaraz!

  • 1. Data: 2008-04-01 15:00:56
    Temat: Handlowiec/Dystrybutor od zaraz!
    Od: m...@o...pl

    Zarządzający Systemem Web zatrudni osoby w pełnym lub niepełnym
    wymiarze czasu do pracy w domu (komputerowy marketing Internetowy).
    Jeśli posiadasz komputer i doświadczenie w środowisku Internetowym,
    pomożemy Tobie zarobić. W celu uzyskania pełnych szczegółów skontaktuj
    się z m...@o...pl

  • 2. Data: 2008-04-02 10:13:21
    Temat: Re: Handlowiec/Dystrybutor od zaraz!
    Od: Juzek Kocimientka <k...@i...pl>

    m...@o...pl pisze:
> [...]
    > Jeśli posiadasz komputer i doświadczenie w środowisku Internetowym,
    > pomożemy Tobie zarobić. W celu uzyskania pełnych szczegółów skontaktuj

    1. Nie kłam bo nie oferujesz żadnej pracy.
    2. Werbowanie do piramid finansowych nie jest legalne.
    3. Myśl bo takie same idiotyczne teksty jak twój pojawiają się tu
    regularnie.