PracaGrupypl.praca.dyskusje › Swiadectwo pracy

  • 1. Data: 2008-04-02 16:24:27
    Temat: Swiadectwo pracy
    Od: cepa <N...@f...pl>

    Witam

    Pracowalem w firmie A (firma prowadzona przez osobe fizyczna) powiedzmy
    od 01.2006 do 31.07.2007 w tym dniu rozwiazna zostala umowa za
    porozumieniem stron a z dniem 1.08.2007 zostala podpisana umowa z nowa
    firma C w ktorej sklad weszla firma A+B. Obie firmy polaczyly sie i
    powstala nowa firma C sp.z.o.o.Firma A jak i firma B przestaly istniec
    W firmie C Sp.z.o.o pracowalem od 1.08.2007 do 31.03.2008.

    Pytanie moje jest czy pracodawca na jednym swiadectwie pracy z firmy C
    moze mi rowniez napisac okres pracy z firmy A? On twierdzi ze ta a ja
    twierdze ze to nawet niezgodne z prawem gdyz firma C ma teraz osobowosc
    prawna natomiast firma A takowej nie miala

    pozdrawiam

    cepa