PracaGrupypl.praca.szukana › Copywriterem on-line!!!!<<<<<<<<<<<<<

  • 1. Data: 2005-01-10 17:49:34
    Temat: Copywriterem on-line!!!!<<<<<<<<<<<<<
    Od: "xet" <x...@i...pl.USUNTO>

    Witam serdecznie!!!!

    Jestem Copywriterem (z powołania) pracującym on-line!

    Zapewnię freelancerską pomoc agencjom reklamowym, działom marketingu
    firm oraz wszystkim w "potrzebie" . Jestem w trakcie tworzenia swojego
    portfolio, wiec ceny są niskie. Przyjmuje każde oferty! Mile widziane
    kampanie społeczne.

    Pomogę państwu w przygotowaniu:

    - różnego rodzaju tekstów reklamowych
    - scenariuszy spotów radiowych i telewizyjnych
    - pomysłów na gadżet reklamowy

    - ulotki

    -ogłoszenia

    O mnie:

    Wyższe wykształcenie - AE Kraków, specjalność Euromarketing.

    Sumienny, dokładny, pełen zawsze dobrych pomysłów, twórczy ze zmysłem
    artystycznym, z dużym poczuciem humoru, gwarantuje oryginalny człowiekiem
    niepowtarzalny styl.

    Jestem człowiekiem rzetelnymi i ambitnym, o entuzjastycznym nastawieniu do
    życia. Potrafię pracować pod presją czasu, konsekwentnie realizując
    powierzone mi zadanie

    Forma:

    umowa zlecenie/o dzieło. (reklamy społeczne robię - społecznie)
    Realizacja:

    profesjonalna, szybka i tania!