PracaGrupypl.praca.dyskusje › Co zrobic z szefowa w okresie przekwitania?

  • 1. Data: 2002-01-29 19:25:15
    Temat: Co zrobic z szefowa w okresie przekwitania?
    Od: "Marcin" <m...@w...pl>

    Szefowa mojej dziewczyny jest pier.... szefowa, kobieta jest prawdopodobie w
    okresie przekwitania i daje popalic kazdego dnia. Prezesi firmy oczywiscie
    olewaja sytuacje w jej dziale bo jest starym pracownikiem.
    I co Wy na to?

  • 2. Data: 2002-01-29 20:21:46
    Temat: Re: Co zrobic z szefowa w okresie przekwitania?
    Od: "FGH" <F...@a...net>

    hmm zastrzelic ?
    nie ! ubezpieczyć i zastrzelić ! niech chociaz firma skorzysta ;)

  • 3. Data: 2002-01-29 20:40:14
    Od: "Grzesieq" <g...@p...com>

    > I co Wy na to?
    Hmm... Osobiscie uwazam, ze kazda osoba ma swoje slabosci. Moze twoja
    dziewczyna moglaby powiedziec cos wiecej o jej nalogach, upodobaniach, itp.
    To, ze dana osoba jest choleryczna nie wcale nie musi oznaczac od razu
    przekwitania - znam pare o takim charakterze, niektorzy mi mowia, ze sam
    taki jestem :-).

  • 4. Data: 2002-01-29 20:47:59
    Od: kingram <k...@g...net>

    Marcin wrote:

> [...]
    > okresie przekwitania i daje popalic kazdego dnia. Prezesi firmy oczywiscie
    > olewaja sytuacje w jej dziale bo jest starym pracownikiem.
    Przypalapac potajemnie na drzemce za biurkiej i przykleic plaster
    hormonalny...
    Pominno na jakis czas pomoc...
    ;o)

    --
    Bsrgds
    Krzysiek Ingram, Muenchen

    "Smart Brains are very limited resources...
    Don't waste them - be GPL !"

  • 5. Data: 2002-01-29 21:27:48
    Od: "Slavo" <s...@g...net>

    "kingram" <k...@g...net> wrote in message

    > Przypalapac potajemnie na drzemce za biurkiej i przykleic plaster
    > hormonalny...
    > Pominno na jakis czas pomoc...

    hmmm... jakby delikatnie powiedziec... przydlby sie jej kawal chlopa w domu
    który... powiedzmy to delikatnie ureguluje jej troszke choc hormony w
    organizmie.... nie ona jedna i nie ostatnia które

    slavo

  • 6. Data: 2002-01-29 21:29:55
    Od: "Slavo" <s...@g...net>

    która tak ma (sorry, jakos mi sie samo wyslalo wczesniej)

    slavo

  • 7. Data: 2002-01-29 21:37:41
    Od: "Slavo" <s...@g...net>

    "Slavo" <s...@g...net> wrote in message news:a37495$9sd$1@news.onet.pl...
    > która tak ma (sorry, jakos mi sie samo wyslalo wczesniej)

    aha .... jak nie znajdzaie sie na nia chetnego to poroponuje
    1. otruc (hmmmm... wisi wiezienie)
    2. utopic (jw...)
    3. zastrzelic (jw...)
    4. zgwalcic (mozna dostac awans :-)))
    3. wynajac chlopa (trzeba duzo kasy jak nieciekawa i skad takiego frajera
    znalezc)
    4. zmienic prace (chyba ze ona pójdzie na emeryture, lub...???)

    slavo

  • 8. Data: 2002-01-29 23:19:01
    Od: "Ewita" <o...@w...sobie.to>

    Zmień dziewczynę, nie będziesz miał problemu.

  • 9. Data: 2002-01-30 14:17:39
    Od: "Kasia W" <K...@l...pl>

    Gwalt odradzam :-) Swiat idzie do przodu, a jak takie cholerstwo sie bedzie
    droga plciowa roznosic? :-)) A po za tym dla starej rury to przyjemnosc
    (moze wlasnie o to jej chodzi :-)) a my sobie reputacje nadszarpniemy :-) A
    po za tym kobieta z kobieta.... Feeeeeeeee :-))

    Idz do jej przelozonego i powiedz ze gada sama ze soba. lepiej zrobic z niej
    wariatke :-)) Moeze nawet ja ubezwlasnowolnia :-))) Pozdrawiam

    Uzytkownik "Slavo" <s...@g...net> napisal w wiadomosci

  • 10. Data: 2002-01-30 15:31:53
    Od: "svobo" <s...@p...pl>

    > Gwalt odradzam :-) Swiat idzie do przodu, a jak takie cholerstwo sie
    bedzie
    > droga plciowa roznosic? :-))

    czy chodzi o wąglika?