PracaGrupypl.praca.dyskusje › Praca w Niemczech - duże wymagania - Gdańsk

  • 1. Data: 2002-01-29 12:00:24
    Temat: Praca w Niemczech - duże wymagania - Gdańsk
    Od: "Chris" <k...@p...onet.pl>

    Obecnie poszukuję dobrych polskich programistow,
    ktorzy chcieliby pracowac w Niemczech na "green card".
    Moze ty mozesz jesteś zainteresowany/zainteresowana ?

    Wymagania sa nastepujace:
    - Bardzo dobra znajomosc jezyka niemieckiego.

    Poza tym jeden lub kilka z nastepujacych punktow musialyby
    byc spelnione:
    - Programista z wyzszym wyksztalceniem w dziedzinie
    technik informacyjnych i/albo telekomunikacji.

    - Specjalisty (programista) baz danych.

    - Inzynier elektronik z doswiadczeniem programistycznym
    (software i hardware).

    - Konstruktor CATIA itp.

    - Specjalista w innych spokrewnionych dziedzinach IT.

    - Doswiadczenia w jezykach programowania C, C++,
    i z technologiami MFC, ActiveX, COM, DCOM,

    - Doswiadczenia programistyczne pod Windows.

    Proszę wysyłać dokumenty ( CV i List Motywacyjny )ze zdięciem na adres
    E-mail - PRIV
    Ze względu na duże wymagania konieczna będzie rozmowa wstępna w Gdańsku.
    Zapraszam specjalistów i ludzi doświadczonych i konkretnych.
    Pozdrawiam serdecznie.

  • 2. Data: 2002-01-29 13:12:44
    Temat: Re: Praca w Niemczech - duże wymagania - Gdańsk
    Od: "Rafał Smolarek" <r...@w...pl>

    Ja na koniec roku wybieram się na kurs niemieckiego do Diseldorfu.
    Poczekacie??
    RSmol

  • 3. Data: 2002-01-29 15:02:59
    Od: "Chris" <k...@p...onet.pl>

    Zobaczymy :-)

  • 4. Data: 2002-01-29 21:13:59
    Od: "Slavo" <s...@g...net>

    heh.... powinieneś więc na www.jobs.de wysłać zapytanie :-)

    > Poza tym jeden lub kilka z nastepujacych punktow musialyby
    > byc spelnione:

    wow... wyszło że ja niedouczony... a jednak się do niemca załapałem :-), ale
    w sumie ja nie programista... tylko hmm... serwisant?

    slavo

  • 5. Data: 2002-01-30 10:22:28
    Od: "Bellatrix" <a...@p...onet.pl>

> [...]
    >
    >- Doswiadczenia w jezykach programowania C, C++,
    >i z technologiami MFC, ActiveX, COM, DCOM,
    >
    >- Doswiadczenia programistyczne pod Windows.

    Nie napisales za ile baniek rocznie :)
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 6. Data: 2002-01-30 11:58:12
    Od: "rTom" <r...@g...pl>

    > Obecnie poszukuję dobrych polskich programistow,
    > ktorzy chcieliby pracowac w Niemczech na "green card".

    A masz juz konkretne oferty, czy dopiero robisz sobie baze ofert ??????

    Pozdrawiam
    rTom

  • 7. Data: 2002-01-30 12:05:41
    Od: "Bellatrix" <a...@p...onet.pl>

    >A masz juz konkretne oferty, czy dopiero robisz sobie baze ofert ??????

    pewnie znowu nowy headhunter ...

  • 8. Data: 2002-01-30 13:37:30
    Od: "Chris" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Bellatrix" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    Ej brzydko to nazwałeś...
    Oferta jest bardzo konkretna, tak jak ludzie którzy są poszukiwani.
    Bez zciemniania.

  • 9. Data: 2002-01-30 13:46:38
    Od: "Kemoth" <k...@e...com.pl>

    Użytkownik "Chris" <k...@p...onet.pl> napisał
    > Oferta jest bardzo konkretna, tak jak ludzie którzy są poszukiwani.
    > Bez zciemniania.
    *gdydy nie ten niemiecki... a niemcy z obcokrajowcami po anglikansku
    rozmawiac juz nie chca...
    pozdr. Kemoth

  • 10. Data: 2002-01-30 14:22:57
    Od: "R-nee" <a...@p...onet.pl>

    >Użytkownik "Chris" <k...@p...onet.pl> napisał
    >*gdydy nie ten niemiecki... a niemcy z obcokrajowcami po anglikansku
    >rozmawiac juz nie chca...

    Moga moga, tylko wychodza z zalozenia jak po niemiecku nie nawijasz to
    zaszczesliwy w niemczech nie bedziesz. Pozatym sa projekty w jezyku
    niemieckim i trudno.

    Pozdr.
    R-nee.