PracaGrupypl.praca.dyskusje › Co zrobic z szefowa w okresie przekwitania?

  • 11. Data: 2002-01-31 18:43:26
    Temat: Re: Co zrobic z szefowa w okresie przekwitania?
    Od: "keruJ" <a...@p...pl>

    utworzyć męski kolektyw i "wespól zespół by rządz moc móc zmóc"
    wypełnić ją hormonami aż po dziurki w uszach.

  • 12. Data: 2002-02-08 01:27:48
    Od: "plitkin" <p...@i...pl>

    > Szefowa mojej dziewczyny jest pier.... szefowa, kobieta jest prawdopodobie
    > okresie przekwitania i daje popalic kazdego dnia.

    Twoja dziewucha ani pierwsza, ani ostatnia. UWIERZ MI i mojemu Qmplowi:-)))

    Idealne wyjscie (trzeba NAPRAWDE sie postarac i przezwyciezyc, ale pomaga w
    100%): TOTALNIE IGNOROWAC i w ZADNYM wypadku nie DYSKUTOWAC kiedy szefowa
    ma zly humor. Porostu niech twoja dziewucha zawsze mowi: tak, Pani ma racje
    (bez wzgledu na to co mowi). Ale nawet TO mozna odpowiadac WYLACZNIE w
    skrajnych przypadkach. Najwazniejsza zasada: w ogole NIE ODPOWIADAC:
    wysluchac do konca i isc dalej robic co swoje. ALE W ZADNYM RAZIE SIE NIE
    BRONIC - bez wzgledu czy twoja dziewucha ma racje, czy nie; czy zawinila,
    czy nie. Przeciez to nie jest istotne - pamietaj - TAKA SZEFOWA ZAWSZE ma
    racje i NIE MA INACZEJ! Po czasie sama zrozumie o co biega.
    Pamietaj tylko o zasadzie: BEZWZGLEDNIE _NIE BRONIC SIE_, Nie odpowiadac bez
    ewidentnej potrzeby.