PracaGrupypl.praca.dyskusje › Gdzie najlepiej w Niemczech ?

  • 1. Data: 2002-01-29 13:30:39
    Temat: Gdzie najlepiej w Niemczech ?
    Od: "Hatson" <s...@w...pl>

    Witam.Mam taka sprawe.Moja zona ma pochodzenie niemieckie (paszport
    niemiecki itd.) chcemy to wykorzystac i wyjechac do Niemiec.Chcialbym ,zeby
    ktos ze swojej praktyki powiedzial ,jaki Land najlepiej wybrac ,gdzie jest
    najlatwiej z praca ,a zarazem niewysokie koszty zycia.Wazna jest tez
    nastawienie spoleczenstwa bo jak wiadomo ,nasi najblizsi sasiedzi z bylego
    NRD nie sa zbyt pozytywnie nastawieni do nas.Ja jestem z wyksztalcenia
    informatykiem (srednie) i najlepiej chcialbym zaczepic sie w swoim
    zawodzie.Prosze o informacje.Dzieki

    Pawel

  • 2. Data: 2002-01-29 14:47:12
    Temat: Re: Gdzie najlepiej w Niemczech ?
    Od: "Slavo" <s...@g...net>

    "Hatson" <s...@w...pl> wrote in message
> [...]
    > ktos ze swojej praktyki powiedzial ,jaki Land najlepiej wybrac ,gdzie jest
    > najlatwiej z praca ,a zarazem niewysokie koszty zycia.Wazna jest tez

    hehe... sprzeczne wymagania.... tam gdzie najłatwiej z pracą największe
    koszty życia, inaczej nie będzie

> [...]
    > NRD nie sa zbyt pozytywnie nastawieni do nas.Ja jestem z wyksztalcenia
    > informatykiem (srednie) i najlepiej chcialbym zaczepic sie w swoim

    to może Freistaat Bayern, chyba najwięcej pracy, ludzie chyba niebo lepsi
    niż we wschodnich landach (chyba bo tam nie mieszkałem) tylko że najdrożej z
    całych Niemiec

    --
    pozdrówka, Slavo