PracaGrupypl.praca.dyskusje › Co zrobić by pracodawca zaprosił na kolejną rekrutację?

  • 11. Data: 2005-04-21 13:53:56
    Temat: Re: Co zrobić by pracodawca zaprosił na kolejną rekrutację?
    Od: Paweł Chrobak <b...@W...pl>

    Zadzwoń , powiedz szczerze,i ładnymi słowami o co chodzi,
    jak zrozumieją to znaczy ,że dobrze myślisz, jak nie zrozumieją to może
    unikniesz wkurzania się na nich w przyszłości.
    Każdy medal ma dwie strony

    Paweł Chrobak jako Beefens ---- gg 1018276
    STRONA DOMOWA ---- www.dossie.republika.pl

  • 12. Data: 2005-04-21 16:45:34
    Od: Kira <c...@e...pl>

    Re to: yetimir [Thu, 21 Apr 2005 13:41:15 +0200]:

    > Nie wazne czy wyrzucili papiery czy nie

    Pewnie ze niewazne. Chodzi o to, zeby sie przypomniec.

    > chodzi IMHO o pewne zasady

    A konkretnie o jakie?

    > przeciez jesli mnie zaprosza na rozmowe to na pewno trafie
    > na te same osoby i na pewno bedzie inaczej cala sytuacja
    > wygladac jak wczesniej beda wiedziec co jest grane.

    No toz wlasnie dlatego mowie, ze ja bym wczesniej sobie
    zadzwonila i porozmawiala...

    > W pewnym stopniu trafilas w sedno - dlugo sie zastanawialem
    > nim stwierdzilem ze rezygnuje - nie zaluje tego bo jak
    > wspomnialem bylem przydatny na miejscu - ale zawsze zostaje
    > pewna watpliwosc :)

    Watpliwosc co do czego? :) Watpliwosci to oni moga miec,
    i IMO nieco powazniej bedziesz wygladal jak im je od reki
    rozwiejesz, niz jak uszy po sobie i "co bedzie to bedzie".

    > Najprawdopodobniej wysle papiery a w LM wyjasnie krotko
    > i zwiezle zaistniala sytuacje i bede czekal na odzew :))

    List motywacyjny nie sluzy do snucia opowiesci z przeszlosci ;)
    Skup sie w nim raczej na tym, co przez ten czas robiles, czego
    udalo Ci sie nauczyc co bedzie Ci przydatne u nich w firmie.

    Moim zdaniem wyjasnienia to swoja szosa...

    Ale cos mam wrazenie, ze troche Ci pewnosci siebie brakuje?

    Kira

  • 13. Data: 2005-04-21 16:47:23
    Od: Kira <c...@e...pl>

    Re to: Przemysław Maciuszko [Thu, 21 Apr 2005 11:07:40 +0000 (UTC)]:

    > Ale nie dajmy sie zwariowac. Dojezdzalem do domu ponad
    > godzine i to komunikacja miejska i jakos wszyscy zyja
    > cali i zdrowi.

    A ja go w sumie rozumiem. Wiadomo, ze jak nalezy costam
    zrobic to nalezy i tyle. Jednak majac do wyboru kilka
    roznych mozliwosci, tez pewnie wybralabym taka, ktora
    jak najbardziej pasuje do moich aktualnych potrzeb.

    I on tak zrobil.

    Kira