PracaGrupypl.praca.dyskusje › MultiBank-telekonferencja

  • 1. Data: 2005-04-20 18:09:18
    Temat: MultiBank-telekonferencja
    Od: "M K" <k...@p...onet.pl>

    Witam
    Czy ktoś wie jak wygląda rekrutacja do MultiBanku?O co zwykle pytają?Wiem
    tylko, że będzie to telekonferencja.
    Pozdrawiam
    Kasia

  • 2. Data: 2005-04-20 19:33:29
    Temat: Re: MultiBank-telekonferencja
    Od: "Wilq" <m...@p...fm>

    Użytkownik "M K" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Witam
    > Czy ktoś wie jak wygląda rekrutacja do MultiBanku?O co zwykle pytają?Wiem
> [...]
    Witam. Na jakie stanowisko aplikujesz?? Ja też tam kiedyś startowałem i
    miałem normalną rozmowę w siedzibie firmy. Napisz więcej szczegółów.

  • 3. Data: 2005-04-21 12:12:50
    Od: "M K" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Wilq" <m...@p...fm> napisał w wiadomości

    > Witam. Na jakie stanowisko aplikujesz?? Ja też tam kiedyś startowałem i
    > miałem normalną rozmowę w siedzibie firmy. Napisz więcej szczegółów.

    Na razie na stażystę:).Dzisiaj już miałam rozmowę(telekonferencję), było
    całkiem sympatycznie:)
    Pozdrawiam
    Kasia

  • 4. Data: 2005-04-22 11:26:27
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Thu, 21 Apr 2005 14:12:50 +0200, "M K" <k...@p...onet.pl>
    wrote:

    >Na razie na stażystę:).Dzisiaj już miałam rozmowę(telekonferencję), było
    >całkiem sympatycznie:)
    No to napisz innym szczegoly aby nie musieli w przyszlosci pytac!
    Coz za egoizm.

    WAM
    --
    NadMorskie forum dla szczurów lądowych ;)
    www.NadMorze.pl -> Forum