PracaGrupypl.praca.dyskusjeCo za czasy :( › Co za czasy :(
  • Data: 2004-06-03 14:12:49
    Temat: Co za czasy :(
    Od: s...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

    Kończe studia i szukam pracy. Po pierwszej w życiu rozmowie kwalifikacyjnej
    zaproponowano mi prace ale... mialem do wyboru:
    1. Samozatrudnienie i podpisanie umowy o współpracy (kontrakt?)
    2. Umowa zlecenie.
    Odmowilem, ponieważ 1 opcja nie wchodzi na razie w gre a na zlecenie oferowali
    mi 1500/miesiąc do reki (programista).

    Po drugiej w moim życiu.... dostałem kolejną propozycję pracy i....
    sytuacja sie powtorzyła :((

    Czy w tym kraju zatrudnia się jeszcze ludzi na umowe o pracę ? :)

    W związku z tym mam pytania.

    Co tracę podpisując umowę zlecenie zamiast umowy o pracę?
    Wiem mniej więcej tyle, że umowa zlecenie nie zapewnia mi:
    1. Większej pewności jutra ale z tym da się żyć.
    2. Urlopu ani chorobowego.
    3. Odprawy ani okresu wypowiedzenia.

    Czy okres zatrudnienia na umowę zlecenie liczy się do stażu pracy?

    Jak to jest z opłacaniem składek na ubezpieczenie w przypadku umowy zlecenie?

    Ps. Proszę nie odsyłajcie mnie na stony ZUSu itp. Jezeli ktos wie niech po
    prostu napisze :) bo sprawa jest dosc pilna.

    Pozdrawiam,
    Bezrobotny