PracaGrupypl.praca.dyskusje › Co byscie napisali w LM do ABW albo CBA?

  • 11. Data: 2006-09-13 09:16:41
    Temat: Re: Co byscie napisali w LM do ABW albo CBA?
    Od: "kantor" <k...@a...com.pl>

    Użytkownik <c...@g...com> napisał w wiadomości
    news:ee6rn1$5n9$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Ja to bym sie na twoim miejscu zastanowil czy w ogole powinienes pisac
    > taki list. Skoro nie wiesz co Cie motywuje do pracy w takich jednostkach,
    > to chyba Ciebie nie powinno tam byc. To taka drobna uwaga.
    >
    > A tak naprawde to chyba najwlasciwiej bedzie napisac o swoich idealach w
    > sluzbie dla dobra kraju i oddaniu sprawie i tutaj by mozna wspomniec o
    > jakis takich osiagnieciach np. zdobycie jakis wyroznien w podobnych
    > sluzbach.

    albo ze brałeś udział w walkach pod Monte Cassino....
    ...albo że aktywnie zwalczasz Alkaide :),
    ...albo że ukończyłeś kurs włażenia amerykanom w d**e....

    Kantor

  • 12. Data: 2006-09-13 09:26:21
    Od: "Soney" <s...@o...pl>

    > Nazwiska moich pleców i ich rekomendacje.

    Czyli bez pleców nie podchodź, troszke to źle swiadczy o takich instytucjach.
    Cóż począć, żyjemy w kraju gdzie liczą sie układy i znajomosci.

  • 13. Data: 2006-09-13 15:56:34
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia 13 Sep 2006 11:26:21 +0200, "Soney" <s...@o...pl> wklepał(-a):

    >Czyli bez pleców nie podchodź, troszke to źle swiadczy o takich instytucjach.
    >Cóż począć, żyjemy w kraju gdzie liczą sie układy i znajomosci.

    Cóż za bezkrytyczność... Jak ktoś napisze, że na podaniu potrzebny jest podpis
    rodziców, to też uwierzysz?

  • 14. Data: 2006-09-14 07:17:11
    Od: "soney" <s...@o...pl>

    > Dnia 13 Sep 2006 11:26:21 +0200, "Soney" <s...@o...pl> wklepał(-a):

    > Cóż za bezkrytyczność... Jak ktoś napisze, że na podaniu potrzebny jest podpis
    > rodziców, to też uwierzysz?

    Nie, nie uwierzę, ale słyszałem że w przypadku tych instytucji dużo pomaga
    poparcie czyli posiadnie tzw. pleców

  • 15. Data: 2006-09-14 15:40:29
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia 14 Sep 2006 09:17:11 +0200, "soney" <s...@o...pl> wklepał(-a):

    >Nie, nie uwierzę, ale słyszałem że w przypadku tych instytucji dużo pomaga
    >poparcie czyli posiadnie tzw. pleców

    Jeśli masz na myśli rekomendacje kogoś z innych służb "mundurowych" to zapewne
    jest to pomocne. Ale jakoś nie wyobrażam sobie, żeby do pracy operacyjnej
    szukano kogoś po znajomości.

  • 16. Data: 2006-09-18 07:41:32
    Od: Orcus <o...@p...onet.pl>

    Soney wrote:
> [...]
    > nie odpowiedzieć.
    >
    > Z Góry dziekuje za odpowiedzi i zainteresowanie tematem

    kocham kaczyńskich ....

  • 17. Data: 2006-09-18 09:58:25
    Od: herakles <h...@b...pl>

    Sławomir Szyszło wrote:

> [...]
    > zapewne jest to pomocne. Ale jakoś nie wyobrażam sobie, żeby do pracy
    > operacyjnej szukano kogoś po znajomości.

    Słuchaj jest etat, nieważne, czy operacyjnej, czy nie. Dzieciak, szefa
    akurat nie ma pracy, albo ma kiepską pracę, albo dziciak kolego wyjka
    stryjka szefa, jak to się mawia w tych instytucjach, "krewny znajomy
    królika" to kogo zatrudnią, wykwalifikowanego specjalistę z ulicy, czy
    "krewnego znajomego królika", który ma mizerne doświadczenie i
    umiejętności? To proste - znajomości!
    I nie ma przebacz, w takim kraju żyjemy i kropka.

  • 18. Data: 2006-09-21 05:52:21
    Od: "Aligator" <d...@w...pl>

    Napisz, ze chcesz pojsc w slady innych, ktorzy zwalczali partyzantke na
    Polesiu, ochraniali Cyrankiewicza, ale przede wszystkim twoje motto
    zyciowe to słowa Dzierzynskiego:
    "Nie ma ludzi niewinnych, sa tylko źle przesłuchiwani".