PracaGrupypl.praca.dyskusje › Co będzie z tą młodzieżą?

  • 1. Data: 2004-05-25 17:34:01
    Temat: Co będzie z tą młodzieżą?
    Od: "Zofia" <n...@s...pl>

    Dzień dobry

    Co to się dzieje z tą dzisiejszą młodzieżą? Nic im się nie chce... lektur nie
    czytają, wierszy na pamięć się nie nauczą a jak każe napisać zadanie pół klasy
    oddaje po terminie zadanie z opracowania...
    Im w głowie tylko te komputery, uczeń który ma 6 z informatyki nie czyta lektur i
    chyba wystawię mu niedostateczny z polskiego na koniec.

    Do widzenia

  • 2. Data: 2004-05-25 18:25:57
    Temat: Re: Co będzie z tą młodzieżą?
    Od: "/silver" <f...@u...cy>

    "Zofia" <n...@s...pl> wrote in news:

    To na pewno ta grupa?

    > Co to sie dzieje z tn dzisiejszn mlodziezn?

    Zapewne nic strasznego, w kazdym razie z ich perspektywy.

    > Nic im sie nie chce... lektur nie czytajn

    Ksiazki czyta wczesniej czy pozniej. Na kazdego przychodzi czas,
    moze to wynika z tego, ze wiekszosc lektur jest niestrawna.

    > wierszy na pamiec sie nie nauczn a jak kaze

    Sam nie lubie, strata czasu.

    > napisac zadanie p l klasy oddaje po terminie zadanie z opracowania...

    Szkola powinna byc elastyczna, trzeba zaczac zadawac pisanie skryptow i
    programow do zarzadzania ruchem lotniczym. Cos co jest wyzwaniem, a nie
    tylko obowiazkiem. ;)

    > Im w glowie tylko te komputery, uczen kt ry ma 6 z informatyki nie
    > czyta lektur i chyba wystawie mu niedostateczny z polskiego na
    > koniec.

    A inni czytaja? Watpie, kilka lat temu streszczenia robily furore, wiec
    teraz tym bardziej.

    /silver

  • 3. Data: 2004-05-25 19:46:12
    Od: "TomS" <n...@p...onet.pl>

    Uczniowie są odbiciem swoich nauczycieli.
    Jeśli nauczycielowi się nie chce, to tym bardziej takiemu młodemu
    człowiekowi. A uczniowie takie nastawienie wyczują bardzo szybko.

    pozdrawiam
    TomS

  • 4. Data: 2004-05-25 20:22:43
    Od: Slawek <s...@a...net>

    On Tue, 25 May 2004 19:34:01 +0200
    "Zofia" <n...@s...pl> wrote:

    > Co to się dzieje z tą dzisiejszą młodzieżą? Nic im się nie chce...

    Cos tam napewno nam sie chce...

    > lektur nie czytają, wierszy na pamięć się nie nauczą

    To straszne... czytaja inne rzeczy

    > a jak każe
    > napisać zadanie pół klasy oddaje po terminie zadanie z opracowania...

    Trzeba umiec szukac w internecie ;)

    > Im w głowie tylko te komputery, uczeń który ma 6 z informatyki nie
    > czyta lektur i chyba wystawię mu niedostateczny z polskiego na
    > koniec.

    Tez mialem 6-stki w podstawowce/liceum, a z polaka do tej pory slaby i
    calkiem niezle sobie radze w zyciu dzieki tym 'paskudnym' komputerom.

    --
    pozdr. Slawek
    GG: 1262167

  • 5. Data: 2004-05-25 20:56:13
    Od: "szomiz" <s...@k...dostawac.reklamy.przez.net>

    pomijaac entegowosc i niebycie wiadomo kim:
    1. Z pokolenia na pokolenie z coraz gorszej mlodziezy wyrastaja coraz lepsi
    rodzice :-)
    2. To pokolenie jest bardzo trudne do zrozumienia, ale dopoki my rozdajemy
    karty, to jest to ich problem :-)

    BP, MSPANC

    szomiz
    --
    pl.comp.www ?
    Powinni tego zabronic :-P

  • 6. Data: 2004-05-26 05:09:52
    Od: " Marek" <m...@N...gazeta.pl>

    Zofia <n...@s...pl> napisał(a):

    > Co to si=EA dzieje z t=B1 dzisiejsz=B1 m=B3odzie=BF=B1? Nic im si=EA nie =
    > chce... lektur nie czytaj=B1, wierszy na pami=EA=E6 si=EA nie naucz=B1 a =
    > jak ka=BFe napisa=E6 zadanie p=F3=B3 klasy oddaje po terminie zadanie z =
    > opracowania...
    > Im w g=B3owie tylko te komputery, ucze=F1 kt=F3ry ma 6 z informatyki nie =
    > czyta lektur i chyba wystawi=EA mu niedostateczny z polskiego na koniec.

    Macdonaldyzacja wkroczyła również do oświaty, ale tylko jednostronnie :)
    Młodzież nie ma czasu się uczyć, a nauczyciele jeszcze mają czas wykładać
    i oceniać.
    Albo świat zwariował i jego stan się pogarsza, albo programy nauczania
    są nadal na poziomie połowy ubiegłego stulecia :)
    Może trzeba już w gimnazium wprowadzać wąskie specjalizacje?
    Technokratów nie zmuszać do nauki polskiego czy historii, a humanistów
    nie zmuszać do nauki matematyki, fizyki czy chemii.
    No i koniecznie praktyki zawodowe już w gimnazjum - przynajmniej będzie
    co pisać w CV, bo to taaaaaaaaaaaaaaakie ważne. Jak nie masz wpisów do CV
    po ukończeniu nauki, to nie jesteś kandydatem na pracownika :))))
    Przygotowanie zawodowe nieważne - muszą być lata praktyki zawodowej.

    Marek

  • 7. Data: 2004-05-26 06:42:10
    Od: <c...@i...net.pl>

> [...]
    >Im w głowie tylko te komputery, uczeń który ma 6 z informatyki nie czyta
    >lektur i chyba wystawię mu niedostateczny z polskiego na koniec.

    Typowo polskie podejście - wykształcony jest ten kto zna historię Polski i
    wie kto to był Mickiewicz, ktoś kto wie kto jest kim w rządzie i telewzji,
    zna nazwiska aktorów i piosenkarzy... ale jak już ma d.... całą wiedzę
    ogólną i skupia się na czymś kierunkowo np. właśnie na informatyce to jak
    dobrym fachowcem by nie był wszyscy mają go za debila...

    pozdrawiam
    clayron

  • 8. Data: 2004-05-26 09:41:35
    Od: "Artur Geneli" <g...@g...pl>

    Użytkownik "Zofia" <n...@s...pl> napisał w wiadomości
[...]

    CO MOŻE BYC LEPSZEGO OD GRY DIABLO !!
    SZKOŁA JAK KIBEL CHODZISZ BO MUSISZ!!
    PRACA USZLACHETNIA ,LENISTWO USZCZĘŚLIWIA!
    POZDRAWIAM ARTUR-WIELBICIEL GIER

  • 9. Data: 2004-05-26 11:03:40
    Temat: Re: Co będzie z tą młodzieżą [OT]?
    Od: "KH" <kh@USUN_TOwp.pl>

> [...]
    nauczą
    > a jak każe napisać zadanie pół klasy oddaje po terminie zadanie z

    Może by tak zadać im pracę domową: "Moja ulubiona gra komputerowa" albo
    "Jaki wpływ na średniowieczną szlachtę mogłyby mieć komputery?";)
    (Ciekawe czy takie też są opracowane w brykach:) )

    pozdrowienia
    Kaśka

  • 10. Data: 2004-05-26 11:32:07
    Od: "Artur Geneli" <g...@g...pl>

> [...]
    >

    > pozdrowienia
    > Kaśka
    >
    > Nie chciałabyś zostac nauczycielką w szkole.
    Bardzo podobają mi sie twoje tematy!

    Pzdr.