PracaGrupypl.praca.dyskusje › Co będzie z tą młodzieżą?

  • 21. Data: 2004-05-28 07:24:19
    Temat: Re: Co będzie z tą młodzieżą?
    Od: Robert <rathi_NO_@_SPAM_wp.pl>

    Daniel Rychcik wrote:

    > 98-99%. Ale znam też jednego "prawdziwego" :)

    Przesadzasz.
    Naprawde sporo ludzi jest dys-(costam).
    Fakt, czesc z nich prawdopodobnie bylaby w stanie nauczyc sie zasad, ale
    kosztowaloby ich to naprawde bardzo wiele wysilku.
    A nie zawsze ma to sens.

    Osobiscie (in real lub z listy dyskusyjnej) znam kilka takich osob.
    Czesc z nich podjela ten wysilek i nauczyla sie zasad.
    I ja takie osoby podziwiam. Bo chcialo im sie mimo, ze mogly miec
    papierek i olewac wszystko.
    I prawdopodobnie znaja te zasady lepiej od wiekszosci nauczycieli polskiego.
    Ale nadal zdarza im sie walnac taki blad ortograficzny, ktorego nie
    zrobiloby 90-95% Polakow.
    --
    Robert