PracaGrupypl.praca.dyskusje › wczasy pod gruszą

  • 1. Data: 2003-07-11 22:08:31
    Temat: wczasy pod gruszą
    Od: "Marcin Tuszyński" <t...@i...pl>

    proszę o odpowiedz czy w tym roku przysluguje dofinansowanie " wczasy pod
    gruszą". firma zatrudnia 3 osoby i dostalem urlop 14 dni. czy powinienem
    dostac dofinansowanie i w jakiej wysokosci (czy pracodawca moze sie wymigac
    od zaplacenia).

    pozdrowienia

  • 2. Data: 2003-07-12 06:33:55
    Temat: Re: wczasy pod gruszą
    Od: s...@p...onet.pl

> [...]
    > dostac dofinansowanie i w jakiej wysokosci (czy pracodawca moze sie wymigac

    W tym roku w Twojej firmie to o co pyt. nie nzleży się . Pozdrawiam.

  • 3. Data: 2003-07-12 08:32:47
    Od: "Jaga" <j...@n...o2.pl>

    > W tym roku w Twojej firmie to o co pyt. nie nzleży się . Pozdrawiam.

    Ale to nie znaczy, że Ci nie wypłaci... wszystko zależy od jego dobrej woli
    (jak to powiedział mój znajomy księgowy)