PracaGrupypl.praca.dyskusje › Ciekawe rozpoczęcie rozmowy kwalifikacyjnej :)

  • 21. Data: 2005-05-10 08:06:31
    Temat: Re: Ciekawe rozpoczęcie rozmowy kwalifikacyjnej :)
    Od: Paweł Gałecki <p...@o...pl>

    On Fri, 6 May 2005 14:43:33 +0000 (UTC), Narol wrote:

    > czekał na moją reakcje :)
    >
    > na to ja: ładna pogoda za oknem :)

    To czy tekst jest sensowny zależy tylko od humoru pracodawcy.Nawet na
    standartowe pytania nie ma zawsze standartowej odpowiedzi, co dopiero na na
    pytanie nie standartowe. Nie można jednoznacznie powiedzieć co się spodoba
    lub co się nie spodoba pracodawcy. Bardzo ważne jest pierwsze wrażenie,
    aczkolwiek podstawę do podjęcia decyzji stanowią kwalifikacje kandydata a
    nie umiejętność wymyślania zabawnych tekstów na poczekaniu.
    No chyba ze kandydowałeś na stanowisko konferansjera, artysty
    kabaretowego....
    Pewnie że można doszukiwać się w tym jakiś ukrytów testów psychologicznych,
    albo nie wiadomo czego, ale zapewniam Cię że są bardziej wyrafinowane
    metody.
    Spotkałem się z sytuacją że kandydat na stanowisko specjalisty działu X
    powiedział na rozmowie że nie ma pojęcia co to jest X. Kandydat został
    przyjęty do pracy, być może dlatego że precyzyjnie określił co umie a czego
    nie zamiast próbować "zabłysnąć" na siłę.

    Pozdrawiam,
    Paweł