PracaGrupypl.praca.dyskusjeCiąża i zatrudnienie. › Re: Ciąża i zatrudnienie.
    From: "Greg" <o...@o...op.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Ciąża i zatrudnienie.
    Date: Thu, 29 Jul 2004 17:23:58 +0200
    Sender: o...@o...pl@gw2.interpc.pl

    chinol w news:ceap0l$p2f$1@atlantis.news.tpi.pl napisał(a):

    > Wierzysz w to co piszesz (ze ktos przestanie myslec tak a zacznie
    > odwrotnie) ?? :))

    A moge ja odpowiedziec? ;-) Osobiscie uwazam, ze jesli taka postawa nie
    pomoze, to jednak sprawi, iz proces opadania na dno nie bedzie nabierac
    tempa. Mam swoj wlasny kodeks i staram sie postepowac zgodnie z nim bez
    wzgledu na to jak postepuja inni. Jesli jestem uczciwy to dlatego, ze ja
    tego chce. Nie dlatego, ze taka jest moda. Gdybym chcial zrobic jakis
    przekret to zrobilbym go dlatego, ze to lezy w mojej naturze. Tlumaczenie,
    ze robie tak jak wielu innych to dla mnie zwyczajne mydlenie oczu. Ot,
    zwykla wymowka kamuflujaca.

    Postawa "jak Kuba Bogu, tak Bog Kubie" moim zdaniem zawsze prowadzi do
    eskalacji. Wpada sie w spirale akcja-reakcja. Po jakims czasie nikt juz nie
    pamieta kto zaczal. Oczywiscie nikt nie poczuwa sie do winy, bo to na pewno
    nie byl on - on tylko sie "dostosowal".

    Czy Daniel to optymista? Byc moze. Jednak dobrze, ze sa ludzie, ktorzy tak
    wlasnie mysla. Inne podejscie na pewno nie poprawi sytuacji. No chyba, ze
    mowimy o pewnym samooczyszczeniu, ktore poprzedza jakies kompletne
    zalamanie, destrukcja, totalny upadek.

    pozdrawiam
    --
    Greg
    Nie Tylko Poezja - http://republika.pl/szedhar/

    P.S. Wiem, ze to nie tyczy sie bezposrednio pracy. Przepraszam, ale lubie
    takie tematy i nie moglem sie powstrzymac. Ale juz milkne! ;-)