PracaGrupypl.praca.dyskusjeCiąża a wypowiedzenie pracy przez pracownika › Ciąża a wypowiedzenie pracy przez pracownika
  • Data: 2005-03-20 17:46:34
    Temat: Ciąża a wypowiedzenie pracy przez pracownika
    Od: "Aga" <a...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mam ogromny problem proszę o pomoc. W dniu 7.03.2005 oddałam wypowiedzenie w
    pracy ze względu na problemy które robił mi pracodawca - umowa zawarta jest
    na czas nieokreślony. Wtedy tego jaszcze nie przypuszczałam ale teraz jestem
    pewna, że jestem w ciąży . Co mam robić??? Czy mogę jeszcze jakoś się
    wycofać z tego wypowiedzenia, przcież teraz nie dostanę nigdzie indziej
    pracy, a gdybym wiedziała że jestem w ciąży nie wypowiedziałabym umowy o
    pracę. Proszę o pomoc i jak najszybszą dopowiedź.