PracaGrupypl.praca.dyskusje › Chyba sie ruszylo

  • 1. Data: 2002-06-07 19:47:09
    Temat: Chyba sie ruszylo
    Od: spam@g_r_o_z_n_y_at_n_e_t_._w_i_z_j_a (Limfo)

    Chyba sie ruszylo co nie?
    Z ta nasza gospodarka. Skad ta opinia ? Tak patrze na te pl.oferowane
    i przypominam sobie bryndze ze dwoch poprzednich kwartalow a tu juz od
    ladnego kawalka czasu przynajmniej 20 ofert dziennie.
    Wiec moze sie ruszylo co nie?

    Pzdr
    Limfo
    ps. jesli nie to modlmy sie zeby tak bylo :)

  • 2. Data: 2002-06-08 09:39:14
    Temat: Odp: Chyba sie ruszylo
    Od: "Harmonny Wroclaw" <h...@w...pl>

    Użytkownik Limfo <spam@g_r_o_z_n_y_at_n_e_t_._w_i_z_j_a> w wiadomości do
    grup dyskusyjnych napisał:3...@n...dialog.net.pl...
> [...]
    > i przypominam sobie bryndze ze dwoch poprzednich kwartalow a tu juz od
    > ladnego kawalka czasu przynajmniej 20 ofert dziennie.

    Chyba tak. Ogladając poniedziałkową Wyborczą przez pierwszy kwartał miałam
    wrażenie ze jest to gazeta dla akwizytorów (jakkolwiek by ich nie nazywać) -
    szukali specjalistow ds. reklamy, sprzedaży, obsługi klienta, klientów
    kluczowych, ew. sprzedaży i marketingu, inżynierów sprzedaży,
    przedstawicieli handlowych, ew. osób z samochodem do "rozwożenia" towaru. A
    tak od maja oprocz ww ogloszeń można zobaczyć ze szukają również
    informatyków, specjalistów od public relations, copywriterów, księgowych,
    nawet rynek pracy dla asystentek i sekretarek się rozszerzył. Oby tak
    dalej...
    pozdr.

    Han
    - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
    Praca - wspolpraca - tansze kosmetyki
    i chemia gospodarcza www.hwcw.prv.pl
    - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

  • 3. Data: 2002-06-08 11:52:21
    Temat: Re: Chyba sie ruszylo
    Od: "Pawel Wimmer" <p...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Limfo" <spam@g_r_o_z_n_y_at_n_e_t_._w_i_z_j_a> napisał w
    wiadomości news:3d010ca0.12577258@news.dialog.net.pl...
> [...]
    > i przypominam sobie bryndze ze dwoch poprzednich kwartalow a tu juz od
    > ladnego kawalka czasu przynajmniej 20 ofert dziennie.

    To w bardzo duzej mierze sprawa koniunktury, czyli oczekiwan. Przy rosnacym
    optymizmie ofert jest wiecej, nawet jesli akurat nie stalo sie nic
    szczegolnie waznego. Dlatego tak zlowroga role odegrali wszyscy ci
    politykierzy, ktorzy dla wlasnych celow politycznych wmawiali spoleczenstwu,
    ze gospodarka stacza sie na dno, a ludzie dramatycznie biednieja. Dla nich
    wazniejszy byl osobisty interes polityczny, a nie skutki dla gospodarki.
    PW

  • 4. Data: 2002-06-08 13:41:24
    Od: "jacek47k" <j...@i...pl>

    A ty twierdzisz , że jest byczo i OK.
    3 mln bezrobotnych to propaganda politykierów?????????????????

  • 5. Data: 2002-06-08 14:46:42
    Od: "Efro" <w...@w...edu.pl>

    Użytkownik "jacek47k" <j...@i...pl> napisał w wiadomości
    > A ty twierdzisz , że jest byczo i OK.
    > 3 mln bezrobotnych to propaganda politykierów?????????????????

    Ale kryzys/recesja jest przewaznie wynikiem aspektow psychologicznych, a nie
    gospodarczych. Z zawirowan gospodarczych jedynie co ostatnio moglo
    zaszkodzic to
    powodzie(nie byl to wbrew pozorom taki kataklizm).

  • 6. Data: 2002-06-08 16:10:11
    Od: Darek Adamkiewicz <d...@i...com.pl>

    Pawel Wimmer wrote:

> [...]
    > szczegolnie waznego. Dlatego tak zlowroga role odegrali wszyscy ci
    > politykierzy, ktorzy dla wlasnych celow politycznych wmawiali spoleczenstwu,

    Bo ona stacza sie na dno (z perespektywy Warszawy moze tego nie widac).
    Bezrobocie bedzie roslo jeszcze przez kilka lat, zwieksza sie obszary nedzy.
    Wzrost PKB rzedu 1,5- 2% nic tu nie pomoze. Brak stymulant rozwoju. Obym sie
    mylil.

    Pozdrawiam.
    Darek

  • 7. Data: 2002-06-08 21:34:00
    Od: "Pawel Wimmer" <p...@p...onet.pl>

    > A ty twierdzisz , że jest byczo i OK.
    > 3 mln bezrobotnych to propaganda politykierów?????????????????

    Nic takiego nie powiedzialem - sam jestem bezrobotny :-)
    Natomiast bajki, ze ceny strasznie rosna, a gospodarka stacza na dno, jest
    klamstwem (w domysle - wybierzcie mnie, ja to ustawie). Gospodarka caly czas
    rosnie, choc zbyt wolno. Kryzys wynika w duzej mierze z tego, ze podmioty na
    rynku wstrzymuja sie od zakupow, bo wszyscy sie boja.
    PW

  • 8. Data: 2002-06-09 06:37:52
    Temat: Re: Odp: Chyba sie ruszylo
    Od: Tyrmand <b...@k...net.pl>

    Harmonny Wroclaw raczyl napisac:

    I co, myslisz, ze bez ukladow znajdziesz prace? Nawet jesli Ci sie to uda,
    to za przyszlowiowe grosze.

> [...]
    > informatyków, specjalistów od public relations, copywriterów, księgowych,
    > nawet rynek pracy dla asystentek i sekretarek się rozszerzył. Oby tak

    Poszukuja - co nie oznacza, ze zamierzaja zatrudnic. Byc moze szukaja
    specjalistow, ktory mozna mniej placic niz obecnie zatrudnionym.
    Ruszy sie [moim zdaniem] gdy ludzie zaczna kupowac, a zeby kupowac to
    zarobki musza byc wyzsze. Nie sugerujmy sie srednia krajowa, ten wskaznik
    musialby byc na poziomie 4000PLN lub wiecej. Wsrod moich znajomych zarobki
    wynosza srednio 1000zł. A, od maja sprzedaz w firmie. ktorej pracuje spadla
    niemal do zera i to jes dla mnie wymierny wskaznik.
    Jak tu byc optymista kolego Pawle W. Moj pracodawca juz kombinuje jak w
    chwili obecnej [chocby na pewien czas] pozbyc sie kilku pracownikow. *Jedna
    jaskolka wiony nie czyni.*
    --
    Tyrmand

  • 9. Data: 2002-06-09 07:16:21
    Od: "jarpol" <j...@a...pl>

    jezeli gospodarka sie ruszy to znikna w gazetach lokalnych oraz listach
    dyskusyjnych ogloszenia bo wtedy rzemieslnik oraz sklepikarz beda mieli tyle
    zajecia ze nie beda musieli sie oglaszac , reklamowac. A tak narazie to
    chyba tego ozywienia nie widac i mysle ze chyba sie nie ruszylo.
    Pozdrawiam
    jarpol
    Uzytkownik "Darek Adamkiewicz" <d...@i...com.pl> napisal w
    wiadomosci news:3D022C63.8B359BE0@i7.com.pl...

  • 10. Data: 2002-06-09 07:44:26
    Temat: tnij teksty bracie
    Od: "Sebol" <l...@s...pl>

    tnij teksty - jezeli wiesz co to znaczy oczywiscie.

    --
    l...@s...pl
    gg 1287117