PracaGrupypl.praca.dyskusje › Praca 9h dziennie (obowiązkowa przerwa)

  • 1. Data: 2011-09-26 09:35:17
    Temat: Praca 9h dziennie (obowiązkowa przerwa)
    Od: "Kamil" <a...@p...onet.pl>

    Pracuję codziennie od 8 do 17, gdyż mam w pracy obowiązkową godzinną przerwę "na
    lunch". Rezygnacja z lunchu nie skutkuje wcześniejszym wyjściem z pracy.

    Chciałbym się zorientować jak popularny jest taki wariant, przynajmniej w Warszawie.

  • 2. Data: 2011-09-26 09:42:50
    Temat: Re: Praca 9h dziennie (obowiązkowa przerwa)
    Od: Piotr M Kuć <k...@n...invalid>

    W artykule <2...@n...onet.pl> Kamil napisal(a):

> [...]
    >
    > Chciałbym się zorientować jak popularny jest taki wariant, przynajmniej w

    W firmach IT ze stolicy, w których pracowałem lub aplikowałem do nich,
    nie spotakałem się z takim układem. Pracuje 8h dziennie *), a jakaś
    przerwa posiłkowa jest wliczona do czasu pracy w ramach kodeksu pracy.
    Zresztą jak kiedyś pracowałem na tzw. "dzieło", to było tak samo.

    *) Mniej więcej, bo obciążenie czasem się zmienia,
    czasem przyjdzie/wyjdzie się wcześniej/później, itp.

    --
    Pozdrawiam, Piotr.Kuc-(szympans)-kuciak.net
    Piotr Kuć

  • 3. Data: 2011-09-27 09:43:32
    Od: MAG <m...@n...poczta.onet.pl>

    Użytkownik Kamil napisał:
> [...]
    >
    > Chciałbym się zorientować jak popularny jest taki wariant, przynajmniej w

    Ja się z tym spotkałam w wariancie 8,5 godziny, w tym 45 minut przerwy.
    Wydaje mi się, że Ty pracując 9 godzin powinieneś w tym mieć godzinę i
    15 minut przerwy.

    Pozdrawiam,
    MAG

  • 4. Data: 2011-10-27 16:14:14
    Od: RPC5JHG <g...@y...co.uk>

    Kamil wrote:
> [...]
    >
    > Chciałbym się zorientować jak popularny jest taki wariant, przynajmniej w

    Ja mam tak samo, spozniam sie od 30 do 60 minut ;)

  • 5. Data: 2011-10-28 15:32:20
    Od: "Łuki" <l...@g...pl>

    > Chciałbym się zorientować jak popularny jest taki wariant, przynajmniej w
    Warszawie.

    W Samsungu chyba tak jest.