PracaGrupypl.praca.dyskusjeChetny › Chetny
    From: Svis <a...@w...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Chetny
    Date: Wed, 05 Oct 2005 21:04:13 +0200

    Witam szanownych grupowiczów. Mam 26 lat, mieszkam niedaleko Bielska
    Białej i pracuje w brazny IT na stanowisku handlowca. Nie ukrywam ze
    szukam dodatkowego zajecia, które mogloby przynieść mi jakies dodatkowe
    dochody. Nie będę się rozpisywal co potrafie, interesuje mnie wszelka
    praca możliwa do wykonania w domu. Posiadam staly dostep do Internetu,
    oraz niezbędny sprzet.. Pozdrawiam i czekam na oferty na priv