PracaGrupypl.praca.dyskusje › opoznienie wyplaty pensji a dochodzenie odsetek

  • 1. Data: 2005-10-05 16:41:05
    Temat: opoznienie wyplaty pensji a dochodzenie odsetek
    Od: "krzys" <...@...pl>

    mam taki problem w firmie pensja jest wplacna z duzym opoznieniem czasem 2
    tygodznie a zasem nawet miesiac pozniej jest wyplacana koncowka pensji np
    200zl.
    bede odchodzil z tej firmy do innej czy moge zarzadaac przy odchodzeniu
    wyrownania odsetek za nie terminowosc? jak to policzyc mam tylko wyciagi
    kiedy do mnie na konto wplywa pensja.

    dzieki
    pzdr

  • 2. Data: 2005-10-05 17:45:40
    Od: "mhl999 " <m...@g...SKASUJ-TO.pl>

    krzys <...@...pl> napisał(a):

> [...]
    > bede odchodzil z tej firmy do innej czy moge zarzadaac przy odchodzeniu
    > wyrownania odsetek za nie terminowosc? jak to policzyc mam tylko wyciagi

    mozesz, ale czy wyplaca tak bez walki to inna sprawa :)

    (ilosc dni opoznienia * stopa.procentowa * przelana kwota) / 36500

    w excelu zrobisz sobie bez problemu

    mam nadzieje, ze nie walnalem sie we wzorze, wybacz obiadu jeszcze nie
    jadlem :)

  • 3. Data: 2005-10-06 16:03:02
    Od: "krzys" <...@...pl>

    stopa procentowa jaka? ustawowa? bankowa?

    http://www.gazeta.pl/usenet/

  • 4. Data: 2005-10-06 17:16:42
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Wed, 5 Oct 2005 18:41:05 +0200, "krzys" <...@...pl>
    zakodował:

    >bede odchodzil z tej firmy do innej czy moge zarzadaac przy odchodzeniu
    >wyrownania odsetek za nie terminowosc?

    Możesz.
    Możesz też rozwiązać umowę bez wypowiedzenia z winy pracodawcy, jeżeli
    w ciągu ostatniego miesiąca dowiedziałeś się, o takim naruszeniu
    obowiązków przez pracodawcę. Wtedy przestajesz pracować w momencie
    wręcznia pisma, a dostajesz odszkodowanie równe wynagrodzeniu za okres
    wypowiedzenia, gdyby to w tym momencie pracodawca wręczył Ci
    wypowiedzenie.
    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775 e-mail Rot13 coded

  • 5. Data: 2005-10-06 19:22:38
    Od: "mhl999 " <m...@g...SKASUJ-TO.pl>

    krzys <...@...pl> napisał(a):

    > stopa procentowa jaka? ustawowa? bankowa?
    ratunku :)
    idz do banku, urzedu skarbowego i zapytaj o aktualna stope procentowa,
    albo do ksiegowej. poszukaj w necie, tez znajdziesz
    o ustawe mnie nie pytaj :)

  • 6. Data: 2005-10-06 19:22:45
    Od: "mhl999 " <m...@g...SKASUJ-TO.pl>