PracaGrupypl.praca.dyskusje › Chce byc trenerem-szkoleniowcem, gdzie?

  • 1. Data: 2002-10-14 09:05:53
    Temat: Chce byc trenerem-szkoleniowcem, gdzie?
    Od: "gretchen" <g...@N...gazeta.pl>

    Chciałabym pracować jako trener - szkoleniowiec w dobrej firmie szkoleniowej
    albo w dziale szkoleń w dużej firmie międzynarodowej.
    Powiedzcie mi, gdzie i jak mam takiej pracy szukać???
    Ogłoszeń z tego zakresu nie ma, a nie wydaje mi się, aby dobry był to sposób
    pisania podań do firm, które się nie ogłaszają...

  • 2. Data: 2002-10-14 11:09:21
    Temat: Re: Chce byc trenerem-szkoleniowcem, gdzie?
    Od: "Kuba93" <N...@w...pl>

    ...........a nie wydaje mi się, aby dobry był to sposób
    > pisania podań do firm, które się nie ogłaszają...

    A to dlaczego ???

    Pomysl, na ogloszenie odpowiadaja setki kandydatow i maleja szanse aby sie
    wyroznic.
    Przeciez to niewiele kosztuje.

    Inna sprawa to czy masz odpowiednia wiedze, doswiadczenie i kwalifikacje.
    Trenerem nie zostaje sie z dnia na dzien. Wazne abys mial doswiadczenie w
    jakiejs konkretnej branzy lub zawodzie. Trenerzy bez doswiadczenia
    biznesowego czesto sa "zjadani" przez uczestnikow szkolen, ktorzy znaja
    przeciez swoja robote najlepiej i ciagle dziwie sie firmom, ktore
    ograniczajac koszty zatrudniaja np. absolwentow psychologii bez
    doswiadczenia praktycznego w biznesie.

    Zycze powodzenia
    Quba

    ps Jak masz kwalifikacje napisz do nas, adres znajdziesz na stronie
    www.vidi.biz.pl

  • 3. Data: 2002-10-16 12:41:15
    Temat: Odp: Chce byc trenerem-szkoleniowcem, gdzie?
    Od: "Smerf" <f...@p...onet.pl>

    Witam!
    Poszukujemy szkoleniowców, wykładowców z następujących dziedzin:
    - podatki,
    - rachunkowość,
    - sprawy kadrowe, prawo pracy,
    - inne (mam na myśli ogólnie pojęte zmiany prawne).

    Jeżeli byłabyś zainteresowana to proszę o kontakt.
    tel 0...77 457 48 51 wew 232
    0 502 096 967

    Pozdrowienia
    Mariusz