PracaGrupypl.praca.dyskusje › kto to jest "Specjalista"

  • 1. Data: 2002-10-14 07:59:45
    Temat: kto to jest "Specjalista"
    Od: "Wojtek Jablonski" <w...@s...pl>

    Witam

    no wlasnie, kim sa specjalisci w firmach - jakie zajmuja stanowiska. czy ja
    jestem specjalista (stanowisko Specjalista ds. Analiz)? Pytam bo ciagle
    czytam, ze: specjalisci duzo zarabiaja, sa wszedzie poszukiwani, itd itp.

    Konkretyzujac - kogo mozemy nazwac specjalista i jakie miejsce zajmuje w
    strukturze organizacyjnej firmy?

    Wojtek

  • 2. Data: 2002-10-14 08:55:37
    Temat: Re: kto to jest "Specjalista"
    Od: "winetu" <P...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Wojtek Jablonski" <w...@s...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Konkretyzujac - kogo mozemy nazwac specjalista i jakie miejsce zajmuje w

    To czy na stanowisko specjalisty zostanie zatrudniony fachowiec w danej
    dziedzinie czy laik zależy tylko od przyjmującego do pracy (to samo dot.
    zarobków)

  • 3. Data: 2002-10-14 10:41:51
    Od: "Wrangler" <a...@i...pl>

    > To czy na stanowisko specjalisty zostanie zatrudniony fachowiec w danej
    > dziedzinie czy laik zależy tylko od przyjmującego do pracy (to samo dot.
    > zarobków)

    Właśnie to zależy jak na grafiku w kadrach rozpisane jest to stanowisko w
    strukturze organizacyjnej. W poprzedniej pracy byłem na stanowisku
    Specjalisty, a na niektórych rozmowach kwalifikacyjnych mówiono mi że wiele
    jeszcze powienienem się nauczyć. Uważam że jest to kwestia gdzie kto został
    przyjęty i co sam potrafi.

    Pozdrawiam
    Wrangler

  • 4. Data: 2002-10-14 14:30:17
    Od: "miki" <m...@p...onet.pl>

    "Wojtek Jablonski" <w...@s...pl> wrote in message
    > Konkretyzujac - kogo mozemy nazwac specjalista i jakie miejsce zajmuje w
    > strukturze organizacyjnej firmy?

    "Specjalista ds jakichśtam" to tylko ładna nazwa stanowiska, żeby pracownik
    był zadowolny (przynajmniej na początku) i żeby na zewnątrz wyglądało
    to profesjonalnie. Bo chyba lepiej brzmi "Specjalista ds obsługi klienta"
    niż "Akwizytor" :)
    Ci specjaliści, o których piszesz (pisani z małej litery), to po prostu
    ludzie dobrze znający się na swojej robocie i właśnie przez to są
    poszukiwani i dobrze zarabiają. Każdy może być w czymś specjalistą
    - kwestia nauki i doświadczenia, ale widać nie ma ich tak wielu, skoro
    są poszukiwani.

    pzdr
    miki