PracaGrupypl.praca.dyskusje › ile czasu?

  • 1. Data: 2003-03-23 17:09:34
    Temat: ile czasu?
    Od: "Mateusz" <m...@w...pl>

    ma bezrobotny na wyrejestrowanie sie z UP
    po podpisaniu umowy o prace?
    pzdr
    mateusz

  • 2. Data: 2003-03-23 19:06:53
    Temat: Re: ile czasu?
    Od: <j...@o...pl>

    Mateusz <m...@w...pl> wrote:
    > ma bezrobotny na wyrejestrowanie sie z UP
    > po podpisaniu umowy o prace?

    5 dni o ile sie nie myle.

  • 3. Data: 2003-03-23 20:19:27
    Od: "Anka" <a...@N...pl>

    > ma bezrobotny na wyrejestrowanie sie z UP
    > po podpisaniu umowy o prace?

    Ja sie nigdy nie wyrejestrowywałam :) Poprostu po podpisaniu umowy o prace
    nie stawiałam sie w UP w comiesięcznym wyznaczonym terminie i oni sami
    skreślali mnie z rejestru. Ale nie wiem do końca czy faktycznie tak można
    Pozdrawiam,
    Anka

  • 4. Data: 2003-03-23 20:34:02
    Od: "Jean" <j...@w...pl>

    Użytkownik "Anka" <a...@N...pl> napisał w wiadomości

> [...]

    Art. 26. Bezrobotny jest obowiązany zawiadomić w ciągu 5 dni powiatowy
    urząd pracy o podjęciu zatrudnienia, innej pracy
    zarobkowej lub
    pozarolniczej działalności oraz o zaistnieniu innych
    okoliczności
    powodujących utratę statusu bezrobotnego albo utratę prawa do
    zasiłku.

    poprzednio kary za niedopelnienie tego obowiazku zaczynaly sie od 20
    zlotych, wiec nikt tego nie scigal, teraz kara jest kilkunastrokrotnie
    wieksza (nie pamietam ile) i pewnie zacznie sie sciganie bylych
    bezrobotnych.
    obowiazek powiadomienia PUP ma takze pracodawca !!

    Jean