PracaGrupypl.praca.dyskusje › Certyfikaty językowe?

  • 1. Data: 2002-10-04 14:06:35
    Temat: Certyfikaty językowe?
    Od: "Jakub Bryl" <j...@R...poczta.onet.pl>

    Witam!

    Zastanawiam się nad zrobiemiem ceryfikatu językowego. Ponieważ jest to spory
    wydatek (ok. 1200 zł kurs+egzamin) zastanawiam sie czy jest wogóle sens. Czy
    pracodawcy patrza wogóle na takie pozycje w CV?

    Studiuję ekonomię oraz na drugim kierunku telekomunikacje. Z tymi
    dziedzinami wiąże moją przyszłość. Który certyfikat wybrać? Myślałem o
    Business English BEC3 lub o egzaminie LCCI. Jakieś porady?

    Pozdrawiam,
    --
    Jakub Bryl e-mail: j...@p...onet.pl
    "Któż umie tak jak Polak mówiąc milczeć, milcząc pić, tak

  • 2. Data: 2002-10-04 20:33:42
    Temat: Re: Certyfikaty językowe?
    Od: "Habier" <m...@i...pl>

    w sumie to sa certyfikaty na takim samym poziomie,
    LCCI jest amerykanski a BEC angielski.

    Jesli przyszlemu pracodawcy pokazesz (taki) papier
    to bedzie to pewnie duzy plus

    pzdr

    Habier

  • 3. Data: 2002-10-05 12:23:12
    Od: "Pegass" <p...@c...krakow.pl>

    > Jesli przyszlemu pracodawcy pokazesz (taki) papier
    > to bedzie to pewnie duzy plus
    >

    > pzdr
    >
    > Habier

    Moze byc i tak, jednak jak ktos chce miec pracownika poslugujacego sie
    konkretnym jezykiem, to raczej to sam sprawdza niz patrzy w papiery
    (ewentualnie robi to za niego hunter). Moj obecny pracodawca nie wymagal
    zadnego certyfikatu, ale rozmowy na wszystkich etapach odbywaly w jezyku
    angielskim. Dodam, ze zadnego certyfikatu nie posiadam, choc raz sie
    przymierzalem - niestety nie wyszlo z powodu braku gotowki na skonczenie
    kursu :(

    pozdrawiam

    Pegass

  • 4. Data: 2002-10-05 19:39:45
    Temat: Odp: Certyfikaty językowe?
    Od: "witaminki" <w...@g...net>

    > LCCI jest amerykanski

    london chamber of commerce and industry
    - amerykanski?

  • 5. Data: 2002-10-05 20:07:23
    Od: "Habier" <m...@i...pl>

    tak gdzies slyszalem i nawet nie pomyslalem o rozwinieciu skrotu :(
    pewnie masz racje

    ale powiedz jaka jest roznica pomiedzy nimi?