PracaGrupypl.praca.dyskusje › BHP w hutach

  • 1. Data: 2002-10-04 13:18:43
    Temat: BHP w hutach
    Od: Przemek <p...@s...pl>

    Nie wiem czy wybrałem dobrą grupę, ale pytanie jest z zakresu BHP więć
    może będzie jakiś pozytywny odzew.
    Problem polega na tym, że mam zrobić referat na temat widzenia światła w
    hucie. Chodzi o to jak są widziane różne kształty, symbole itp. Np. praca
    przy piecu w dużym chałasie i czasami z oślepiającym blaskiem ma wpływ na
    ludzką percepcję np. widzenie.
    Właśnie jakie itd. Proszę (z góry dziękuję) o konkretne wskazanie mi stron
    albo podanie jakiś materiałów w tym zakresie.
    --
    Przemysław Skrzyniarz
    mailto: p...@s...pl

  • 2. Data: 2002-10-05 16:10:29
    Temat: Re: BHP w hutach
    Od: Przemek <<nospam>p.hilary@skrzynka.pl>

    Chodzi mi konkretnie o takie sprawy jak "proces widzenia" i "oświetlenie"
    - przepraszam, że się nie sprecyzowałem wcześniej, ale było to niezależne
    ode mnie ...