PracaGrupypl.praca.dyskusje › pisze programy w VC++ na zlecenie

  • 1. Data: 2002-10-04 10:42:31
    Temat: pisze programy w VC++ na zlecenie
    Od: k...@w...pl (Aleksander Wodynski)

    Jak w temacie.
    Kontakt na priva: k...@w...pl

  • 2. Data: 2002-10-04 10:57:04
    Temat: Re: pisze programy w VC++ na zlecenie
    Od: "Wrangler" <a...@i...pl>

    > Jak w temacie.
    > Kontakt na priva: k...@w...pl

    od tego jest pl.praca.oferowana

    Wrangler

  • 3. Data: 2002-10-04 11:05:57
    Od: "Joogi" <N...@w...pl>

    Użytkownik "Wrangler" <a...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:anjs2c$ms2$1@news.tpi.pl...

    > od tego jest pl.praca.oferowana

    Panie czepialski - od tego jest pl.praca.szukana !
    BTW pl.praca.oferowana leży...

    --
    pozdrawiam
    Joogi

  • 4. Data: 2002-10-04 14:04:10
    Od: artur dyksinski <a...@p...onet.pl>

    Czesc.
    To tak a propos niegdysiejszego postu o tym czy warto sie uczyc WuCe
    plusk, pluska...
    Nie dosc ze *takich* specjalistow jest na peczki, roboty nie maja co
    widac po tym poscie, to jeszcze powoduje jakies zmiany w mozgu (z
    desperacji przestaja rozrozniac dyskusje o pracy z ofertami pracy)
    :)
    Pozdrawiam
    Artur

  • 5. Data: 2002-10-04 14:19:59
    Od: "Darek Mysliwiec" <g...@p...onet.pl>

    Użytkownik wrote:
    > Jak w temacie.

    Człowieku, nie załamuj mnie! Z takim podejściem do poszukiwania pracy i
    wiedzą na temat autoprezentacji nie masz najmniejszych szans na znalezienie
    pracy. A może by tak:

    Pisze programy na zlecenie w VisualC++

    Dotychczasowe doświadczenia:
    (Lista miejsc pracy),
    (Lista wykoananych projektów)
    (Programy chodza u klientów )

    Opis technologii wykorzystywanych

    Poziom wiedzy na temat:
    Jęzków programowania
    Baz danych
    itd.

    Wykształcenie

    Mobilność

    Adres strony WWW z wersjami demo swoich dzieł!

    Imię! Nazwisko!
    Adres
    Telefon

    Krótko mówiąc: myslenie ma przyszłość!

    Darek Myśliwiec

    E-mail: d...@d...biz

    --------
    WWW: www.darekmysliwiec.biz
    --------
    Serwis poświęcony zastosowaniom IT w biznesie.

    "NIE JESTEM WYBREDNY.
    ZADOWOLI MNIE TYLKO NAJLEPSZE."

  • 6. Data: 2002-10-04 14:28:27
    Od: k...@p...onet.pl

    > Krótko mówiąc: myslenie ma przyszłość!
    > --
    > Pozdrawiam
    >
    > Darek Myśliwiec

    Zapomniales dodac, ze jeszcze na wlasciwej grupie zamiescic....

    Pozdr
    Krzysztof

  • 7. Data: 2002-10-04 15:15:19
    Od: " leszek" <s...@N...gazeta.pl>

    k...@w...pl (Aleksander Wodynski) napisał(a):

    > Jak w temacie.
    > Kontakt na priva: k...@w...pl

    Używasz czasu teraźniejszego "piszę programy". Mam pytanie, czy kiedykolwiek
    napisałeś jakiś program w VC++. A w Borlandzie czy GCC tez coś napisałeś, czy
    także "piszesz".

  • 8. Data: 2002-10-04 15:24:06
    Od: "Darek Mysliwiec" <g...@p...onet.pl>

    > Zapomniales dodac, ze jeszcze na wlasciwej grupie zamiescic....

    Byłem litościwy ;-)