PracaGrupypl.praca.dyskusje › Cechy predysponujace do bycia szefem...

  • 1. Data: 2002-02-21 14:32:17
    Temat: Re: Cechy predysponujace do bycia szefem...
    Od: "Pawelek" <n...@n...spam.yahoo.com>

    a tak calkiem z innnej beczki. jesli zakladam firme to moge zatrudnic w niej
    kogo chce, lacznie z babcia dziadkiem wojkiem i kuzynem. bo to moja firma
    nie? nie rozumie tematu. jakis komunistyczny sposobh myslenia. "ten ...
    zalozyl firme i zatrodnil rodzine z dziecmi, znaczy sie niezly ... z niego"
    ale sorry, nic prostrzego jak zalozyc wlasna firma i tez zatrudnic cala
    rodzina? nie czaje tematu...

    nie mam firmy nie bede jej mial zbyt szybko tak tylko sobie pomyslalem :)

    pa

  • 2. Data: 2002-02-21 15:14:41
    Od: "Pawelek" <n...@n...spam.yahoo.com>

    z tego co pamietam to zatrudniaja na najnizsze wynagrodzenie na papierze
    a reszte daja pod stolem (kiedys to byly czeki teraz pewnie przelewy)

    moze jakas Inspekcja Pracy ?

    no i kary "umowne" zciagane nie z premii a z pensji (bezprawie)
    np ze zostawiles wlaczony monitor na noc (50 pln) (a palila sie tylko
    dioda)
    --

    Pozdrawiam :-)
    Batman

    b...@r...waw.pl
    b...@o...pl

  • 3. Data: 2002-02-21 15:24:54
    Temat: Cechy predysponujace do bycia szefem...
    Od: kingram <k...@g...net>

    Pawelek wrote:

    > Witam
    >
    > Kiedys widzialem taki oto test:
    > http://www.cbk.pl/test_p_main.htm
    >
    > Jednak, moim zdanie byl on dosyc pobiezny
    >
    > Pozdrawiam
    > Pawelek

    Dzieki, ten link jest bardzo ciekawy...
    Chyba sie jeszcze nie podniesli po zhakowaniu...
    Moze potrzebuja sysadmina?

    --
    Bsrgds
    Krzysiek Ingram, Muenchen

    "Smart Brains are very limited resources...
    Don't waste them - be GPL !"

  • 4. Data: 2002-02-21 15:59:57
    Od: kingram <k...@g...net>

    niedawno Wais w Radio Zet poruszla temat
    pracy chalupniczej

    jeden wielki przekret

    jak masz Aster City to na kanale Info
    pojawiaja sie ogloszenia
    Chalupnictwo
    Proste prace Biurowe
    Kierowca
    itd itp
    tytuly rozne numer ten sam
    zadzwon 0-70-xyz-zyx

    NACIAGACZE !!!
    --

    Pozdrawiam :-)
    Batman

    b...@r...waw.pl
    b...@o...pl

  • 5. Data: 2002-02-21 16:26:47
    Od: kingram <k...@g...net>

  • 6. Data: 2002-02-22 10:20:06
    Od: kingram <k...@g...net>

    <ciach>

  • 7. Data: 2002-02-22 10:23:50
    Od: "Slavo" <s...@g...net>

    Pawel Hadam napisa?:
    : Ja bym chcial miec pracownikow
    : madrzejszych od siebie, PhD czy nawet wiecej (sam jestem mgr inz.) bo
    : sila firmy jest w jej pracownikach a nie w pracodawcy.

    A od kiedy to kilka literek przed nazwiskiem ?wiadczy o tym ?e kto?
    jest m?drzejszy albo g?upszy ? ;->

    --
    Daniel Podlejski <u...@u...eu.org>
    ... It's enough to make you stay

  • 8. Data: 2002-02-22 11:00:25
    Od: Darek Adamkiewicz <d...@i...com.pl>

    Fachowiec to ja za dobry nie jestem, ale coś mi się wydaje że i z niemieckim
    nie stoją sa mocno.
    Co trzeba jednak da się zrozumieć :)

    JK

  • 9. Data: 2002-02-25 14:25:09
    Od: kingram <k...@g...net>

    jedno wielkie [ciach]

    znasz kogos kto dostal czek?
    Bo ja przygladalem sie zmaganiom kilku znajomych w walce o internetowy cash.
    Wniosek jest jeden - zapomnij. Gdy ktokolwiek dotarl do granicy 400 USD
    nagle przestawal dostawac zlecenia. Ciekawe, nieprawdaz?
    A jak juz cytowalas pol strony www moglas rowniez dorzucic kilka linijek z
    "policy" w ktorych jak byk stoi ze za spam usuwaja konto.

    Pzdr mimo to...

  • 10. Data: 2002-02-26 10:12:04
    Od: "Slavo" <s...@g...net>

    Witam.

    To juz chyba powszechne zjawisko.
    Firma przerzuca pracownikow na Outsorce.
    Mam zalozyc firme.

    czy ktos moglby przedstawic analize kosztow
    takiego rozwiazania.

    jakie sa kozysci, jakie straty ?
    gdzies mozna poczytac o tym ?

    dzieki.