PracaGrupypl.praca.dyskusje › Zawrzalo... DO GC-ow

  • 1. Data: 2002-02-21 16:24:56
    Temat: Zawrzalo... DO GC-ow
    Od: kingram <k...@g...net>

    Pawelek wrote:

    > Witam
    >
    > "kingram" <k...@g...net> wrote in message

    > Ty sie wreszcie zdecyduj: Admin, czy szefunio ;-)))
    >
    > Pozdrawiam
    > Pawelek

    Szczerze?
    ;o)
    Admin - bo to WIECEJ niz szefunio...

  • 2. Data: 2002-02-21 16:46:07
    Temat: Re: Zawrzalo... DO GC-ow
    Od: "Slavo" <s...@g...net>

    U=BFytkownik "AFERA" =
    <"doradcy"@budbank.pl;b...@b...pl;w.dziewulsk
    i@budbank.pl> =
    napisa=B3=20

    : W Bud-Banku powstal zwiazek zawodowy. Prezes na wiadomosc o powstaniu
    : zwiazku zawodowego sam napisal zwolnienia i wreczyl je zalozycielom

    Wcale mu si=EA nie dziwi=EA.

    --=20
    Jag

  • 3. Data: 2002-02-22 10:17:22
    Od: "Slavo" <s...@g...net>

    PISZ? PRACE NA TEMAT "NOWO?CI NA RYNKU PRACY"
    JE?LI MACIE CO? CIEKAWEGO TO PROISZ? O PRZES?ANIE
    DZI?KI

    Z WYRAZAMI SZACUNKU
    TOMASZ CHOJNACKI

    ADRES:
    t...@m...tenbit.pl

    --
    Wys?ano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl

  • 4. Data: 2002-02-22 10:47:32
    Od: kingram <k...@g...net>

    > Ponawiam pytanie - moze ktos z pracownikow tego typu agencji zaglada na
    > grupe?
    > Co powinien prezentowac swoja osoba dobry menedzer?
    >
    > Podpowiadam ze tego typu wiadomosci nie uzyskuje sie w szkolach ale w
    > praktycznym zyciu...

    dlaczego Krzychu nie w szkolach? tak jak cie nauczyli pisac i czytac, tak
    mozna nauczyc kierowania zespolem, rozwiazywania konfliktów, motywowania
    pracownika itp.. itd....

    --
    pozdrówka, Slavo

  • 5. Data: 2002-02-22 20:48:13
    Temat: Odp: Zawrzalo... DO GC-ow
    Od: "olo" <o...@i...pl>

    > Nie można. Inaczej, wg usatawy osoba bezrobotna to taka, która m.in.
    > nie uczy się.

    czy dotyczo to tez studiow zaocznych?
    pozdro
    --
    robert r

  • 6. Data: 2002-02-25 14:30:49
    Temat: Re: Odp: Zawrzalo... DO GC-ow
    Od: kingram <k...@g...net>

    U?ytkownik "m" <g...@w...pl> napisa? w wiadomo?ci
    > Dzieki za dotychczasowe odpowiedzi!
    >
    > Mam jeszcze pytanie: co wam, zaocznym dalo zarejestrowanie
    > sie w UP? Chodzilo glownie o zaplate ubezpieczenia?

    Dla mnie tylko ubezpieczenie (a moze az). I nic poza tym...

    Pozdrawaim