PracaGrupypl.praca.dyskusje › Panowie - wyjazd, a praca zdalna w Polsce

  • 1. Data: 2002-02-21 07:37:33
    Temat: Panowie - wyjazd, a praca zdalna w Polsce
    Od: "Kerberos" <k...@p...fm>

    > Zgadzam sie, że ogólnie tzw. absolwenci są ciency.
    > Wszystkich których spotykałem na swojej drodze to były takie wyrosniete
    dzieci, którym wydawało sie,
    > że praca zawodowa to taki mało przyjemny dodatek do życia. Dadza sobie
    rade ci, którzy zrozumieja że
    > jest odwrotnie.
    > Z samego rachunku prawdopodobienstwa wychodzi, że jest jakas ilosc mlodych
    osob na poziomie, ale
    > gina w tłumie bylejakości

    Niestety taka jest prawda. Czlowiek po studiach mysli ze skoro ma tego
    "Mozesz G... Robic'a" to do razu dostanie na poczatek kase, samochod,
    wysokie stanowisko itd. Znam ludzi ktorym w pierwszej pracy odbila palma bo
    zaczeli zarabiac kokosy.
    O czlowieku niestety nie swiadczy sam papierek a jego umiejetnosci.
    Dlatego moim zdaniem, idealnym rozwiazaniem sa studia wieczorowe czy zaoczne
    oraz dorabianie sobie lub praca na calego. Wtedy dopiero ten czlowiek po
    studiach ma wiedze, wyksztalcenie, doswiadczenie i ma prawo wymagac....

    Aga

  • 2. Data: 2002-02-21 09:30:42
    Temat: Re: Panowie - wyjazd, a praca zdalna w Polsce
    Od: "Slavo" <s...@g...net>

    Ekwiwalent ustala każdy pracodawca, bo jest on zalezny od dni roboczych w
    danym zakladzie pracy w ciagu roku - i sume tych dni dzieli sie potem przez
    12.
    Ja mialam w 2001 roku - 21
    a w obecnym - 20,92
    pozdrawiam
    Ama

  • 3. Data: 2002-02-21 19:48:24
    Od: h...@w...pl (Alien)

    Taaaak,
    Jak mnie zaakceptuja - to bedzie extra.
    Rozmowa w srode. A pozniej pewnie czekac. Okaze sie ...

    Dzieki wszystkim za odpowiedzi - i te na grupe i na priva.
    Pozdrawiam,

    Mirek

  • 4. Data: 2002-02-22 08:03:22
    Od: "Kerberos" <k...@p...fm>

    "Szymon" <szy@NO_SPAM.szy.prv.pl> wrote in message
    > Jak wygląda perspektywa znalezienia pracy
    > po ukończeniu studiów doktoranckich z fizyki
    > (wcześniej studia z technologi chemicznej).
    > Wszystkie studia na Politechnice.
    >
    > Czy opłaca się cały swój czas poświęcić
    > pracy naukowej, by dopiero po zakończeniu
    > studiów doktoranckich szukać zatrudnienia?
    > Czy potem szanse na znalezienie czegoś
    > sensownego będą już marne?
    > (Pozostanie na uczelni raczej w grę nie wchodzi).

    obawiam sie, ze w takim ukladzie doktorat niewiele jej da (mam na mysli
    perspektywy pracownicze), a nawet moze utrudnic znalezienie pracy.
    zdecydowana wielkszosc potencjalnych pracodawcow bedzie mgr (albo i nawet
    nie) i moze ich dr draznic
    M.

  • 5. Data: 2002-02-22 14:27:05
    Od: h...@w...pl (Alien)

    W wielu firmach tak jest.
    Najłatwiej jest właśnie z zawodach związancyh z porcesem twórczym np. u
    informatyków. Wtedy można zastosować 50% koszty uzyskania. Oczywiście jest
    potrzebna uchwała danego zakładu pracy i aneks do umwy o pracę powołujący
    się na tą uchwałe, a także wzmianka o przeniesieniu praw autorskich. Całośc
    opreacji jest całkowicie legalna i dopuszzalna.
    Życzę powadzenia

    AK