PracaGrupypl.praca.dyskusjeCala prawda o Polsce › Re: Cala prawda o Polsce
  • Data: 2003-08-15 10:24:18
    Temat: Re: Cala prawda o Polsce
    Od: "Konrad Chechłacz" <k...@a...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Dieter" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:bhiaki$ot$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > wszystkie sa made po za Polska. Dzisiaj jade do rodzicow na
    > odwiedziny, oczywiscie VW Golfem IV robionym w Niemczech no i po drodze
    > kupie sobie benzyne na stacji BP lub Shell, ktore z tego co wiem sa
    > amerykanskie...

    OT ale tak mi się przypomniało:

    Co to jest globalizacja?
    Najlepiej wyjasnia to smierc ksieznej Diany. Angielska ksiezniczka ze swoim
    egipskim kochankiem rozbija sie we francuskim tunelu, jadac niemieckim
    samochodem z holenderskim silnikiem, prowadzonym przez Belga, ktory
    wczesniej wypil sobie troche szkockiej whiskey, gonieni przez wloskiego
    paparazzi na japonskim motorze. Po czym ratowal ja amerykanski lekarz
    uzywajacy
    brazylijskich lekow. A tekst ten napisal Polak, uzywajac technologii Billa
    Gatesa, ktora ten wzial od Japonczykow. A Ty prawdopodobnie czytasz to na
    klonie amerykanskiego IBMa, ktory opiera sie na filipinskich czesciach i ma
    koreanski monitor, zlozony przez pracownikow z Bangladeszu w singaporskiej
    fabryce. Przewieziony ciezarowkami przez Hindusow, ukradziony przez
    Indonezyjczykow i w koncu sprzedany do Twojego kraju przez Chinczykow.
    TO JEST GLOBALIZACJA!