PracaGrupypl.praca.dyskusjeCV + list motywacyjny. › Re: CV + list motywacyjny.
  • Data: 2002-11-17 21:38:40
    Temat: Re: CV + list motywacyjny.
    Od: "Aurore" <a...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Kuba93" napisał w wiadomości
    > Witaj

    Witam!

    > Jestes na najlepszej drodze do powielenia czestego bledu, osob
    aplikujacych
    > na rozne stanowiska.
    > Zdarza sie, ze prowadzimy nabory dla niektorych naszych Klientow i raczej
    > nieprzychylnie sa oceniace cv pisane "kompleksowo" , w moim rozumieniu
    uniwersalne.

    Zle to sformulowalam. Zdaje sobie sprawe, ze do prac w roznych branzach
    nalezy dostosowac list motywacyjny.
    W kazdym razie dziekuje za zwrocenie uwagi, na to, iz moje sformulowanie,
    mogloby kogos czytajacego post pozniej, wprowadzic w blad, jak tez i za
    czujnosc, w stosunku do zamiaru napisania CV przeze mnie.
    Wiadomo, ze to nie moze byc tzw. "gotowiec".

    > poczytaj:
    > http://praca.interia.pl/porady/cv
    > http://www.praca.wp.pl/ps_dla_pracownika/?strTop=-20
    00
    > http://www.astroman.pl/porady_index.htm
    >
    > Pozdrawiam, zyczac powodzenia
    > quba

    Dziekuje serdecznie za linki. Pozdrawiam.
    Aurore