PracaGrupypl.praca.dyskusjeCV - co sadzicie o moim CV? › Re: CV - co sadzicie o moim CV?
    From: Dawid <d...@w...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: CV - co sadzicie o moim CV?
    Date: Tue, 14 Oct 2003 14:14:49 +0200

    In article <bm3qqk$79j$1@nemesis.news.tpi.pl>,
    m...@p...onet.pl says...

    > WSZIM skoncyzlem calkiem niedawno i prace dyplomowa na temat Hurtoni Danych
    > uwazam za dosc cenna przy zdobywaniu pracy.

    Mozna miec oczywiscie rozne zdanie ale i tak trwam przy swoim:)

    > Podajac lata mialem na mysli rzetelna nauke tychze narzedzi, ze zdobywaniem
    > wiedzy na ich temat, a nie mechanicznym wykonywaniem tych samych czynnosci
    > ;-), tabelki potrafie robic, a nawet rozwiazywac zadanai statystyczne w
    > Solverze ;-)

    Wierze ci, ale chodzilo mi o to, ze pracodawca nie bedzie tego wiedzial z
    tak podanej informacji.

    > OK - zrobie osobny rozdzial na szkolenia, a co myslisz o umieszczaniu
    > konferencji?

    Osobiscie raczej bym nie umieszczal, moze co najwyzej takie, w ktorych
    udzial jest jakas nobilitacja, ale wydaje mi sie ze same w sobie sa
    zbedne. Podkreslam - moja opinia.

    > Wydaje mi sie ze to mowi o czlowieku, poza tym ostatnio ktos pisal o
    > SZACHACH - jesli napiszesz w zainteresowaniach, ze lubisz grac, to jak
    > zatrudniajacy tez lubi to masz duzo wieksze szanse na bycie zatrudnionym ;-)
    > Mysle ze taka sama logika obowiazuje w gazetach - jesli zatrudniajacy lubi
    > czytac Profit, to przez zbierznosc upodoban mam wiksze szanse.

    Niby tak, ale skutkuje to tylko dodatkowym rozrosnieciem sie informacji,
    a jedno co moge NA PEWNO powiedziec to to, ze CV powinno byc:
    1.PRZEJRZYSTE 2.ZWIEZLE. Podanie drobiazgowych informacji raczej chyba
    znudzi czytajacego niz zainteresuje. Tak przynajmniej mysle.Wprawdzie nie
    mialem okazji nikogo zatrudniac, ale zrobilem sobie kiedys tescik.Wzialem
    segregator o ofertami pracy jakie przyszly po ukazaniu sie oferty w
    ogloszeniu (kilkaset). Szczerze mowie, ze nie chcialo mi sie tego czytac,
    co najwyzej patrzysz z grubsza (powiedzmy 10 sekund na szt.)i jedne w
    kubel a drugie do dalszego przejrzenia. A jesli CV nie bedzie przejrzyste
    i zwiezle (to drugie oczywiscie bez przesady) to w 99% wyladuje w kuble.

    Pozdrawiam
    Dawid K.