PracaGrupypl.praca.dyskusjeCV › Re: CV
    From: "NASH" <n...@t...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: CV
    Date: Mon, 21 Oct 2002 17:10:02 +0200

    jakos pracownik urzedu pracy powiem ci ze masz i tak niezle kwaliwikacje.
    poszukuje sie duzo osob ze znajomoscia kompa. w moim urzedzie zadna z
    pracujacych osob po za informatykiem jednym kolesiem i mna nie potrafi
    zrobic nic na kompie po za obsluga systemi jaki mamy na potrzeby urzedu i co
    niektorzy znaja jesze podstawy obslugi worda. ja sam osobiscie szkole ludzi
    w necie zeby mogli sobie znalesc potrzebne do pracy materialy.

    Im mniej wiesz tym ważniejsze
    wydaje Ci sie to co wiesz!!!
    Pozdrowienia!!!
    NASH