PracaGrupypl.praca.dyskusje › CCNA w Warszawie

  • 11. Data: 2003-07-02 13:20:55
    Temat: Re: CCNA w Warszawie
    Od: Marcin Strzyzewski <m...@t...pw.edu.pl>

    db501 wrote:

    > To chyba jekies naciaganie ludzi ta oplata administracyjna.

    w sumie chyba wychodzi cos kolo 650 zl

  • 12. Data: 2003-07-02 15:25:36
    Od: "db501" <d...@t...net>

  • 13. Data: 2003-07-02 21:28:40
    Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl>

    WOJO napisał:

    > Ok. 6000 za kurs w Wa-wie. Proponuję pomyśleć o Lublinie lub innym ośrodku,
    > gdzie znajdziesz roczny kurs na Akademii Cisco za 3000 zł. Sam byłem na
    > kursie, gdzie klient
    > z Wawy dojeżdżał do Lublinia na zajęcia - wyszło znacznie taniej.

    Jest jeszcze jakaś szkoła w Rzeszowie.

    Flyer

  • 14. Data: 2003-07-03 12:51:25
    Od: "Janek" <t...@p...onet.pl>

    dokłądnie Wyższa Szkoła Informatyki i Zarządzania: www.wsiz.rzeszow.pl

    Tomasz Janczewski

  • 15. Data: 2003-07-03 19:27:00
    Od: "celeron" <c...@w...pl>

    Jest tez www.wsiz.wroc.pl

    Użytkownik "WOJO" <w...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > kursie, gdzie klient
    > z Wawy dojeżdżał do Lublinia na zajęcia - wyszło znacznie taniej.

    CCNA?

  • 16. Data: 2003-07-03 19:29:26
    Od: "celeron" <c...@w...pl>

    Jest ksiązka "Akademia Sieci CISCO" wydawnictwa MIKOM z płytą kompaktową i z
    pytaniami

    sms

  • 17. Data: 2003-07-06 21:01:25
    Od: Mariusz Drozdziel <m...@t...com.pl>

    Wed, 02 Jul 2003 at 07:25 GMT, WOJO <w...@g...pl>:

    > 3 patyki wywalone w błoto - lepiej podejść 4 razy do egzaminu
    > Właśnie jestem na urlopie i cały czas poświęcam na przygotowanie do

    Ile płaci się za egzamin?

    --
    Mariusz.

    == Mariusz Drozdziel <n...@e...aquaz.pl> == 2:482/5...@f...org ==
    == NOVA1-RIPE == GnuPG: 7CE2776F99C2C8F4613F E858D7DD1DA39F779A94 ==