-
1. Data: 2002-08-22 13:29:17
Temat: CALL CENTER - ANALITYK SYSTEMOWY / Kraków
Od: "Andrzej Stobierski" <i...@h...pl>
Naszym klientem jest jedna z najbardziej znaczących firm z kapitałem
zachodnim w Polsce, korzystająca z zaawansowanych rozwiązań IT. Firma
poszukuje kandydatów na stanowisko:
CALL CENTER - ANALITYK SYSTEMOWY
REF: AS/Call Center
Lokalizacja: Kraków
Zadaniem osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie uczestnictwo w dużym
projekcie budowy i utrzymania oprogramowania
Wymagania:
? Doświadczenie w budowaniu i/lub administrowaniu software'owymi systemami
Call Center
? Znajomość zasad działania systemów Call Center u operatorów
telekomunikacyjnych
? Znajomość metod modelowania baz danych Oracle
? Zdecydowana chęć pracy jako członek zespołu
? Wskazana aktywna znajomość języka angielskiego
Życiorysy prosimy przesyłać na adres: i...@h...pl
Najnowsze w dziale Praca
-
Tylko 30% ofert pracy ujawnia zarobki. Ustawa o jawności wynagrodzeń wiele nie zmieni?
-
Twoje dziecko pracuje w wakacje? Uważaj, bo może stracić ubezpieczenie zdrowotne
-
Wynagrodzenia - wiosna/lato 2025. Zarobki w Polsce według stanowisk i branż
-
Wypalenie zawodowe a urlop - czy wakacje są bodźcem do zmian?