PracaGrupypl.praca.dyskusjeHERBALIFE OSZUŚCI ZŁODZIEJE!!!! › Było: HERBALIFE OSZUŚCI ZŁODZI EJE!!!!
    From: flyer <f...@p...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Było: HERBALIFE OSZUŚCI ZŁODZI EJE!!!!
    Date: Sat, 07 Dec 2002 17:16:22 +0100

    flyer wrote:

> [...]

    Znalazlem w dzisiejszej GW artykul o bazrobociu
    http://www1.gazeta.pl/wyborcza/1,34591,1199578.html

    Choc pojecie - godziwe warunki pracy sa wg mnie pojeciem szerszym niz
    tylko ujecie kosztowe kosztow pracownika, to jednak odsylam Nina i
    podobnych do fragmentu, gdzie przytacza sie dane na temat rynku pracy w
    USA i pojecia "working poor". Widocznie nawet w przodujacych w
    kapitalizmie krajach znajduja sie ludzie myslacy podobnie. Na wszelki
    wypadek - zeby ograniczyc niepotrzebna dyskusje oswiadczam, ze to, ze
    wiekszosc jest zadowolonych z takiej polityki tez do mnie dotarlo.
    Pytanie tylko, ile z tej wiekszosci swoj optymizm opiera na wierze w
    zmiany (po okresie pozostawania w Beznadziei) a ile na ocenie swojej
    obecnej sytuacji?

    W Polsce raczej nikt oficjalnie nie bedzie krzyczal o czyms takim, bo
    sytuacja na rynku pracy jest gorsza niz w USA. Ale teoretycy zarzadzania
    mogliby sie zastanowic nad tym - wg mnie ma to przelozenie takze w
    wyjasnianiu przywiazaniu pracownika do firmy i identyfikacji z jej celami.

    Flyer