PracaGrupypl.praca.dyskusjeHERBALIFE OSZUŚCI ZŁODZIEJE!!!! › Re: Re: HERBALIFE OSZUŚCI ZŁODZIEJE!!!! Pierdol Ninke
  • Data: 2002-12-09 15:05:08
    Temat: Re: Re: HERBALIFE OSZUŚCI ZŁODZIEJE!!!! Pierdol Ninke
    Od: "Rybinka" <T...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Nina M. Miller" <n...@p...ninka.net> napisał w wiadomości
    news:m2znrhbflt.fsf@pierdol.ninka.net...
> [...]
    Ale

> [...]
    > nie postala.
    >
    > to dosc oczywiste.

    > no i bedzie tak robil, poki znajda sie naiwni co sie dadza na to
    > zlapac.
    >
    > na glupocie ludzkiej mozna jak sam widzisz niezle zarabiac.

    > taki, ze nie chce miec do czynienia z owym pracodawca.
    >
    > nie wyciagnelabym wniosku, ze wszyscy pracodawcy sa tacy sami.
    > czemu? z tego samego wzgledu, z jakiego nie wyciagnelabym wniosku, ze
    > wszystkie krowy sa czarne po zobaczeniu jednej czarnej krowy a nawet
    > ich stada.
    >
    > indukcja niezupelna nie jest wnioskowaniem logicznym....

    Indukcja mówi, że jeśli coś jest prawdą dla x a potem dla x+1, to jest
    prawdą dla wszystkich x.

    Indukcja niezupełna to ja się jeszcze nie spotkałem...

    Ergo - pierdol Ninkę

    Na marginesie: dopóki nie obejrzę wszystkich ludzi na świecie, dopóty nikt
    mnie nie przekona, że ludzie nie mają 4 głów, bo co mi z tego, że całe stado
    ma po jednej głowie, skoro może gdzieś tam jest być może gość z czterema
    głowami......