PracaGrupypl.praca.oferowana › Bydgoszcz Informatyk/Programista

  • 1. Data: 2004-08-13 11:07:59
    Temat: Bydgoszcz Informatyk/Programista
    Od: "Sebastian Boinski" <p...@p...pl>

    Firma zatrudni informatyka.

    Wymagania:

    - umiejętność programowania w Delphi
    - znajomość zagadnień związanych z relacyjnymi bazami danych, język SQL
    - znajomość protokołu IP i pokrewnych
    - biegła obsługa systemów Linux i Windows

    Dodatkowe atuty:

    - doświadczenie z PostgresSQL
    - doświadczenie w administracji
    - znajnomośc GNU C/C++, PHP

    CV prosimy przysyłać na adres: p...@p...pl

  • 3. Data: 2004-08-14 16:42:38
    Temat: Re: Bydgoszcz Informatyk/Programista
    Od: b...@b...pl

    Wiatm , spełniam państwa oczekiwania . Mam pytanie czy praca może być zdalna ?

  • 2. Data: 2004-08-14 16:42:38
    Od: b...@b...pl

    Wiatm , spełniam państwa oczekiwania . Mam pytanie czy praca może być zdalna ?