PracaGrupypl.praca.dyskusje › Brak wieści od pracownika

  • 11. Data: 2007-02-14 13:09:17
    Temat: miał szansę się zapoznać
    Od: "Pegaz" <k...@p...onet.pl>

    > W wiadomości <news:eqtgs5$n4n$2@news.onet.pl>

    > Ale czy na pewno?
    > Ostatnio na psp był wątek mniej więcej na ten temat.
    > Że jeśli nie mam podpisu odbiorcy, to znaczy, że nie mam pewności,
    że mógł
    > zapoznać się z treścią pisma.
    > Ergo - stoimy w miejscu.

    wyrok SN
    I PK 37/05
    OSNP 2006/17-18/263

    "Dwukrotne awizowanie przesyłki poleconej zawierającej oświadczenie
    pracodawcy o rozwiązaniu stosunku pracy stwarza domniemanie faktyczne
    możliwości zapoznania się przez pracownika z jego treścią, co oznacza
    przerzucenie na niego ciężaru dowodu braku możliwości zapoznania się z
    treścią oświadczenia pracodawcy."

    wyrok SN
    I PK 37/05
    OSNP 2006/17-18/263

    pozdrawiam
    Pegaz.

    -----
    Lubię chodzić na promocje. Za 50% ceny mogę
    kupić to, czego normalnie bym za darmo nie chciał.

  • 12. Data: 2007-02-14 14:40:05
    Temat: Re: miał szansę się zapoznać
    Od: " Nixe" <n...@f...pl>

    X-No-Archive:yes
    W wiadomości <news:eqv1lv$c9q$1@news.onet.pl>
    Pegaz <k...@p...onet.pl> pisze:

> [...]
    > możliwości zapoznania się przez pracownika z jego treścią, co oznacza
    > przerzucenie na niego ciężaru dowodu braku możliwości zapoznania się z

    Wielkie dzięki :)

    --
    Nixe

  • 13. Data: 2007-02-14 14:41:27
    Temat: Re: Brak wieści od pracownika
    Od: " Nixe" <n...@f...pl>

    X-No-Archive:yes
    W wiadomości <news:slrnet62ag.lp9.pipene-news@beast.tu.kielce.pl>
    Artur M. Piwko <p...@p...kielce.pl> pisze:

    > Faktycznie. Niemniej w body wygląda brzydko.

    Eee, bez przesady.
    A mnie się np. Twoja wrotka nie podoba ;-)

    --
    Nixe