PracaGrupypl.praca.dyskusje › Boje sie wypowiedziec umowe.

  • 1. Data: 2006-05-16 20:25:12
    Temat: Boje sie wypowiedziec umowe.
    Od: "Puszka" <p...@g...pl>

    Witam

    Prawdopodobnie bede mial mozliwosc zmiany pracy na lepsza oczywiscie.
    obowiazuje mnie miesiac wypowiedzenia w obecnej pracy.
    Boje sie jednak skaldac wypowiedzenie.
    Dlaczego??

    Dlatego ze zastanawiam sie co bedzie jezeli dam wypowiedzenie a nowa firma
    sie w czasie mojego wypowiedzenia rozmysli.
    niby firma powazna i znana ale mimo wszystko.

    Czy w takim wypadku sa jakies umowy przedwstepne albo innego typu
    zabezpieczenia.
    Boje sie zebym nie zostal na lodzie tzn bez pracy;)

    i jeszcze jedno. Czy miesieczne wypowiedzenie zawsze obowiazuje od
    pierwszego do ostatniego dnia miesiaca??? Niewiem czy dobrze zrozumialem
    kodeks pracy.

    Jezeli np dzis zloze pisemne wypowiedzenie(miesieczne) to bedzie sie ono
    liczylo od 1 do 30 czerwca mimo ze dzis mamy 16 maja. Czy dobrze to
    zrozumiałem??

    Pozdrawiam

    Puszka

  • 2. Data: 2006-05-16 21:50:51
    Temat: Re: Boje sie wypowiedziec umowe.
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    Puszka napisał(a):
> [...]
    > zabezpieczenia.
    > Boje sie zebym nie zostal na lodzie tzn bez pracy;)

    Nic nie stoi na przeszkodzie żebyś w nowej pracy podpisał umowę o pracę.

> [...]
    >
    > Jezeli np dzis zloze pisemne wypowiedzenie(miesieczne) to bedzie sie ono
    > liczylo od 1 do 30 czerwca mimo ze dzis mamy 16 maja. Czy dobrze to

    dobrze.

    p. m.

  • 3. Data: 2006-05-17 07:02:56
    Od: "Wojtek" <w...@p...fm>

> [...]
    > zabezpieczenia.
    > Boje sie zebym nie zostal na lodzie tzn bez pracy;)

    Mozesz poprosic o wczesniejsze podpisanie umowy z nowym pracodawca.
    Jesli nowy pracodawca ma troche oleju w glowie to Ci przynajmniej papier w
    ktorym napisze ze zamierza Cie zatrudnic od kiedy i na jakich warunkach, nie
    jest to specjalne zabezpieczenie ale zawsze pewniej sie czujesz skladajac
    wypowiedzenie.

    W.