PracaGrupypl.praca.dyskusje › Badania lekarskie przy [zbyt] szybkiej zmianie pracodawcy

  • 1. Data: 2004-03-24 21:31:06
    Temat: Badania lekarskie przy [zbyt] szybkiej zmianie pracodawcy
    Od: neco <h...@-...poprostu.net>

    Hi. Po 3 tygodniach pracy zmieniam pracodawcę.
    Czy mogę wykorzystać badania które zrobiłem 3 tyg. temu i mam je
    w książeczce, czy dla nowego pracodawcy musze skompletować nowe?
    Przecież nie będę napromieniowywał płuc znowu, bo naprawdę chwycę raka...

    neco

  • 2. Data: 2004-03-24 21:43:39
    Od: "krzysztofsf" <k...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "neco" <h...@-...poprostu.net> napisał w wiadomości

    > Przecież nie będę napromieniowywał płuc znowu, bo naprawdę chwycę raka...

    Powinienes w ksiazeczce miec wpisane do kiedy sa wazne badania.- termin
    nastepnych.
    Jesli nowe stanowisko nie wymaga jakis specyficznych badan
    specjalistycznych, to powinno wystarczyc (najwyzej skieruja do samego
    internisty,)

    > neco

    ---

  • 3. Data: 2004-03-24 21:52:31
    Od: "Drag" <d...@n...com.pl>

> [...]
    > w książeczce, czy dla nowego pracodawcy musze skompletować nowe?
    > Przecież nie będę napromieniowywał płuc znowu, bo naprawdę chwycę raka...

    spokojnie mozesz wykorzystac, musisz tylko pogadac z lekarka, ja nawet
    wygrzebałem badania krwi z przed pół roku, bo mi potrzebne było to
    zaswiadczenie "na wczoraj"
    Drag

  • 4. Data: 2004-03-25 07:26:47
    Od: "Pawel A." <a...@w...pl>

> [...]
    > w książeczce, czy dla nowego pracodawcy musze skompletować nowe?
    > Przecież nie będę napromieniowywał płuc znowu, bo naprawdę chwycę raka...

    Zrobisz to w 3 krokach ;-)
    1. Idziesz do przychodni w której robili ci badania i w rejestracji
    wyjaśniasz o co chodzi.
    2. W kasie (albo w rejestracji) płacisz za przepisanie zaświadczenia dla
    innego pracodawcy (w Krakowie to ok 40 zł)
    3. Czekasz jakieś pół godziny i masz papierek w ręku.
    Pozdrowienia
    Paweł