PracaGrupypl.praca.dyskusje › czy można zarabiać?

  • 1. Data: 2004-03-24 21:25:04
    Temat: czy można zarabiać?
    Od: "Maciej S." <m...@w...pl>

    Czy można zarabiać nie wychodząc z domu? Otóż okazuje się, że można...
    zawsze śmiałem się z tego, że przez internet można LEGALNIE zarabiać
    pieniądze. Aż tu odkryłem pewne ogłoszenie o PRACĘ W DOMU i spróbowałem...
    pisało, że NIC TO MNIE NIE BĘDZIE KOSZTOWAĆ i czas pracy, jak i zarobki
    zależą tylko i wyłącznie ode mnie. Teraz z perspektywy czasu stwierdzam, że
    było warto... chętnie podzielę się wiadomościami o co chodzi?

    Po więcej informacji proszę pisać na: m...@w...pl

    Pozdrawiam
    Maciej S.

  • 2. Data: 2004-03-25 00:03:54
    Temat: Re: czy można zarabiać?
    Od: Jakub Zysnarski <a...@n...koncu.postu>

    Dnia Wed, 24 Mar 2004 22:25:04 +0100, Maciej S. <m...@w...pl> napisał:

> [...]
    > że
    > było warto... chętnie podzielę się wiadomościami o co chodzi?

    Słyszałeś takie pojęcia, jak: Spam, Abuse ?

    --
    j...@N...onet.pl.USUNTO