PracaGrupypl.praca.dyskusje › co to jest...?[ważne]

  • 1. Data: 2003-11-18 12:05:16
    Temat: co to jest...?[ważne]
    Od: b...@a...pl

    ... program MFG PRO?

    Gdzie mogę go choćby ujrzeć na oczy?

    Baba Jaga

  • 2. Data: 2003-11-18 13:47:26
    Temat: Re: co to jest...?[ważne]
    Od: "Zorro" <p...@p...onet.pl>

    działa w firmie Budimex Nieruchomości
    ul. Zawiszy 16 (koło Płockiej)
    ale jak tam dotrzesz żeby pokazali ?

    może po prostu pojedź i zapytaj Pań w księgowości bo zaręczam że bardzo
    sympatyczne
    ja niestety byłem tylko przypadkiem i nie jestem z firmy stąd nie mogę pomóc

  • 3. Data: 2003-11-18 17:56:45
    Od: "gromax" <g...@g...pl>

    > ... program MFG PRO?

    Bardzo przyjemny system ERP-owy, oparty (przynajmniej był bardzo długo, nie
    wiem czy nie przeszli na "nowe technologie" czyli na Oracla) na PROGRESSie.
    W Polsce jego dystrybutorem jest głównie QAD. Bardzo długo był prowadzony (w
    Polsce) przez firmę CSBI po czym jak firma CSBI została wchłonięta przez
    Computerland, tego produktu się pozbyli. Tym bardziej że w CSBI został
    napisany siostrzany system PRO/MIS(z tą różnicą że bez produkcji) .
    Nie wiem czy masz mieć styczność na poziomie konsultingu czy na poziomie
    użytkowym, dlatego nie będę się rozwodził. odsyłam na stronę www.qad.com.pl

    pozdr
    gromax