PracaGrupypl.praca.dyskusje › staz pracy a swiadoectwo pracy, juz pytalem ale nie uzyskalem odpowiedzi.

  • 1. Data: 2003-09-14 20:36:19
    Temat: staz pracy a swiadoectwo pracy, juz pytalem ale nie uzyskalem odpowiedzi.
    Od: "MJ23" <e...@w...pl>

    Juz pytalem ale nie dostalem odpowiedzi, dzis padaly odpowiedzi odnosnie
    stazu absolwenckiego wiec moze ktos mi dzis odpowie, wiec jeszcze raz:

    Chce dostac sie na staz absolwencki i zastanawiam sie czy po jego
    zakonczeniu dostane "normalne" swiadectow pracy, przeciez nie bede dostawal
    pensji a jedynie stypendium z UP. Jak to wyglada i jak pracodawcy (Ci
    przyszli nie Ci u ktorych jestem na stazu) odnosza sie do tego typu
    dokumentow, czy traktuja takie staze na rowni z "normalna" praca?

    Dziekuje i pozdrawiam.

  • 2. Data: 2003-09-14 23:30:17
    Od: Kyniu <kyniu@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    On Sun, 14 Sep 2003 22:36:19 +0200, "MJ23" <e...@w...pl> wrote:

    >Juz pytalem ale nie dostalem odpowiedzi, dzis padaly odpowiedzi odnosnie
    >stazu absolwenckiego wiec moze ktos mi dzis odpowie, wiec jeszcze raz:

    Pytanie jest proste - czy staz ten odbywa sie w ramach umowy o prace (czyli
    podlega przepisom KP) czy tez nie powoduje on nawiazania stosunku pracy? Jesli
    to pierwsze to swiadectwo musisz dostac, jesli to drugie to swiadectwa nie
    mozesz dostac chocby pracodawca chcial Ci pojsc na reke.

    A tak BTW jakis czas temu fachura kadrowiec zastrzelil mnie pytaniem czy na
    prosbe osoby wykonujacej prace w ramach umowy-zlecenia moze jej wystawic
    swiadectwo pracy. Myslalem ze spadne z krzesla.

    Kyniu

    --
    * _ __ _ *
    * | |/ / _ _ _ (_)_ _ *

  • 3. Data: 2003-09-16 18:51:45
    Od: "gromax" <g...@g...pl>

> [...]
    > prosbe osoby wykonujacej prace w ramach umowy-zlecenia moze jej wystawic
    > swiadectwo pracy. Myslalem ze spadne z krzesla.

    Swiadectwo pracy oczywiscie nie, ale swoja opinie w formie "reference
    letter" na pewno tak. "podczas wspólpracy w okresie od do super sie
    wspólpracowalo przy..." i juz jest papier do nastepnego pracodawcy.
    Oczywiscie nie mozna tego uwzglednic np. przy zasilku, ale jezeli ktos chce
    zyc z zasilku zamiast z normalnie zarobionych pieniedzy ...

    > Kyniu

    gromax