PracaGrupypl.praca.dyskusje › cena strony www

  • 1. Data: 2003-09-12 14:14:06
    Temat: cena strony www
    Od: "dada" <j...@W...onet.pl>

    Ile kosztuje zrobienie stronki www?Do tej pory zrobilam kilka dla znajomych i
    mam klienta, tym razem nie "gratis"
    Bedzie to stronka z intro we flashu i kilkoma flashowymi zalacznikami.
    Prosze o pomoc!

  • 2. Data: 2003-09-12 14:33:46
    Temat: Re: cena strony www
    Od: "PASSA" <b...@p...poznan.pl>

    intro 200-1000 PLN - kwestia jakośi ajk mi poślesz projekt to ci wycenie
    Strona od 600 - 5500 j/w

  • 3. Data: 2003-09-13 16:48:27
    Od: tante <s...@d...no>

    Użytkownik dada napisał:

> [...]
    > mam klienta, tym razem nie "gratis"
    > Bedzie to stronka z intro we flashu i kilkoma flashowymi zalacznikami.

    skoro wydales na legalnego flash-a to chyba wiesz ile kosztuje twoja praca

    niepozdrawiam

  • 4. Data: 2003-09-14 08:19:15
    Od: "MJ23" <e...@w...pl>

> [...]
    znajomych i
    > mam klienta, tym razem nie "gratis"
    > Bedzie to stronka z intro we flashu i kilkoma flashowymi zalacznikami.

    Znasz cene softu wiec chyba wiesz ile zainwestowalas.

    Pozdrawiam.

  • 5. Data: 2003-09-14 10:22:09
    Od: Harry <p...@H...interia.pl>

    > Ile kosztuje zrobienie stronki www?Do tej pory zrobilam kilka dla znajomych i
    > mam klienta, tym razem nie "gratis"
    > Bedzie to stronka z intro we flashu i kilkoma flashowymi zalacznikami.

    Skoro z Flash, to nie mniej niz 1/4 ceny samochodu. Ale skoro to
    pierwsze, referencyjne zlecenie, to mozna dac jakies 5% rabatu.

    --
    Harry

  • 6. Data: 2003-09-14 14:06:18
    Od: "Semmix" <s...@N...gazeta.pl>

    Ile kosztuje cokolwiek, gdzie są potrzeby:
    1. człowiek wykonawca,
    2. maszyna, urządzenie.
    Na przykład do wykopania rowu potrzebny jest człowiek i koparka.
    Człowiek bierze wynagrodzenie, a właściciel koparki bierze też pieniądze i
    pewnie znacznie więcej.
    Dlaczego przy wycenie niektórzy pomijają koszty amortyzacji urządzeń ?
    Komputer to też urządzenie, Zużywa prąd na przykład. Oprogramowanie to coś
    podobnego, też ma amortyzację.

    Jedną stronę WWW można zrobić w 10 minut, można ją też robić parę dni, albo
    jeszcze dłużej. Elementy umieszczone na stronie jeżeli się robi od "nowego"
    to czas robienia takich elementów może być długi. W sumie robienie strony
    może trwać też np. miesiąc albo i więcej.
    Do tego dochodzi koszt urządzeń, oprogramowania, energii, telefonów, ... Ale
    jest takich wielu, co "pozyskali" urządzenie, oprogramowanie nie wydając na
    to pieniędzy. Na przykład Tatuś kupił komputer, oprogramowanie "jakoś"
    zostało załatwione i W OGÓLE przy wycenie pracy elementy tworzące koszty nie
    są brane pod uwagę. - Jest to trwonienie własnych dóbr i robienie
    bardzo "złej" na rynku pracy.

    TYLE KOSZTUJE STRONA.

  • 7. Data: 2003-09-17 07:33:07
    Od: "Malin" <m...@m...info>

    Swisha można kupić na 200 zł legalngo :-)

    Malin
    www.malin.muzyk.info

    http://www.gazeta.pl/usenet/