PracaGrupypl.praca.dyskusje › Awans? oplaca sie cos takiego?

  • 1. Data: 2004-05-21 09:39:46
    Temat: Awans? oplaca sie cos takiego?
    Od: "Drag" <d...@n...com.pl>

    Witam
    Mam taką sytuacje w pracy, jestem konsultantem i do moich obowiazków nalazy
    pozyskiwanie klientów, negocjowanie kontraktów a potem ich obsługa. Jestem
    zatridniony na umowie o prace i teoretycznie powinienem pracowac 8 godzin, z
    reguly to mi sie rozciaga do 10 a nawet 12. Teoretycznie mi sie naleza
    nadgodziny, ale ja nie otym bo na to nawet nie licze, z tego co sie orietuje
    na stanowisku kierownika nie mam ograniczenia w liczbach godzin, dlatego
    chce negocjowac z pracodawca, zeby przy kolejnej umowie o prace w miejscu
    stanowisko widnial napis kierownik, a nie konsultant. Oczywiscie bylbym
    jednoosobowym kierownikiem i mialbym pod soba samego siebie, teoretycznie
    nic by sie nie zmienilo po za zapisem w umowie. I teraz mam pytanie czy
    pracodawca poniesie z tego powodu jakis dodatkowy koszt, lub niedogodność,
    czy nie bedzie to dla niego nie na ręke? bo ja bym zyskal o wiele lepszey
    zapis w umowie, a on moj nienormowany czas pracy, czy sa jakies
    niedogodnosci plynace z tego "awansu"?

    Pozdrawiam
    Drag

  • 2. Data: 2004-05-21 10:17:57
    Temat: Re: Awans? oplaca sie cos takiego?
    Od: MEva <x...@x...pl>

    Fri, 21 May 2004 11:39:46 +0200, na pl.praca.dyskusje, Drag napisał(a):

    > Oczywiscie bylbym
    > jednoosobowym kierownikiem i mialbym pod soba samego siebie,

    To niemożliwe - stanowisko kierownika wymaga przynajmniej jednej osoby
    oprócz Ciebie, którą mógłbyś "kierować"
    --
    pozdrawiam
    MEva :-)

  • 3. Data: 2004-05-21 10:52:09
    Od: "Drag" <d...@n...com.pl>

    Użytkownik "MEva" <x...@x...pl> napisała w wiadomości

    > To niemożliwe - stanowisko kierownika wymaga przynajmniej jednej osoby
    > oprócz Ciebie, którą mógłbyś "kierować"

    w takim razie czy istnieje jakies sensowne rozwiazanie w takiej sytuacji?,
    teoretycznie moglbym odmuwic pracy po 16 ale to nie jest rozwiazanie,
    wolalbym cos kozystnego dla obydwu stron

    Pozdrawiam
    Drag

  • 4. Data: 2004-05-21 11:30:55
    Od: MEva <x...@x...pl>

    Fri, 21 May 2004 12:52:09 +0200, na pl.praca.dyskusje, Drag napisał(a):
    > teoretycznie moglbym odmuwic pracy po 16 ale to nie jest rozwiazanie,
    też tak myślę, podciąłbyś gałąź na której siedzisz.Dogadaj się z
    pracodawcą, że będziesz zapisywał nadgodziny i w czasie w którym nie masz
    co robić poprostu je wykorzystasz.
    --
    pozdrawiam
    MEva :-)

  • 5. Data: 2004-05-21 17:28:51
    Od: "KrzysztofM" <k...@n...dvdinfo.prv.pl>

    Użytkownik "MEva" <x...@x...pl> napisał w wiadomości

    > To niemożliwe - stanowisko kierownika wymaga przynajmniej jednej osoby
> [...]

    nie prawda!! jeśli tylko się dogadasz z pracodawcą, możesz mieć nawet
    stanowisko Kierownik d/s pozyskiwania złóż na Księżycu :)

    pozdr
    Krzysiek

  • 6. Data: 2004-05-21 17:31:20
    Od: "Grzegorz Busz" <g_busz@ZASIEKI_ANTYSPAMOWEgazeta.pl>

    > To niemożliwe - stanowisko kierownika wymaga przynajmniej jednej
    osoby
    > oprócz Ciebie, którą mógłbyś "kierować"

    Bzdura
    U mnie w firmie jest kierownik działu, który nie ma nikogo pod
    sobą....

    Grzegorz Busz

  • 7. Data: 2004-05-21 21:37:15
    Od: RSujak @ plusnet. POLSKA (Prof)

    On Fri, 21 May 2004 12:17:57 +0200, MEva <x...@x...pl> wrote:

    >To niemożliwe - stanowisko kierownika wymaga przynajmniej jednej osoby
    >oprócz Ciebie, którą mógłbyś "kierować"

    Z tego co wiem, aby być kierownikiem trzeba zarządzać ludźmi lub
    budżetem - vide Account Manager, często jest to po prostu handlowiec,
    a jednak kierownik :-)

    Pozdrawiam
    Prof

  • 8. Data: 2004-05-22 09:17:24
    Od: "Drag" <d...@n...com.pl>

    Użytkownik <RSujak @ plusnet. POLSKA (Prof)> napisał:

    > Z tego co wiem, aby być kierownikiem trzeba zarządzać ludźmi lub
    > budżetem - vide Account Manager, często jest to po prostu handlowiec,
    > a jednak kierownik :-)

    rozwin prosze ten wontek z budzetem, na jakiej zasadzie sie nim zarzadza?

    Pozdrawiam
    Drag

  • 9. Data: 2004-05-23 16:29:04
    Od: RSujak @ plusnet. POLSKA (Prof)

    >rozwin prosze ten wontek z budzetem, na jakiej zasadzie sie nim zarzadza?

    Najprościej rzecz ujmując to Account Manager odpowiada za realizację
    pewnej części budżetu firmy -> musi sprzedać za "ileśtam", ile ma w
    targecie czyli celu sprzedażowym :-)

    Jeżeli ktoś może wyjaśnić lepiej - niech mnie wspomoże :-).
    Może błądzę ....

    Pozdrawiam
    Prof

  • 10. Data: 2004-05-23 21:38:44
    Od: "Drag" <d...@n...com.pl>

> [...]
    > targecie czyli celu sprzedażowym :-)
    >
    > Jeżeli ktoś może wyjaśnić lepiej - niech mnie wspomoże :-).

    czyli poprostu mam zrealizowac prog sprzedazowy jaki bede mial w umowie? a w
    linijce stanowisko ma widniec napis Account Manager? czy cos bardzie
    polskiego np kierownik d s sprzedazy, czy cos w tym stylu

    pozdr...
    Drag