PracaGrupypl.praca.dyskusjeAwans? oplaca sie cos takiego? › Awans? oplaca sie cos takiego?
    From: "Drag" <d...@n...com.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Awans? oplaca sie cos takiego?
    Date: Fri, 21 May 2004 11:39:46 +0200

    Witam
    Mam taką sytuacje w pracy, jestem konsultantem i do moich obowiazków nalazy
    pozyskiwanie klientów, negocjowanie kontraktów a potem ich obsługa. Jestem
    zatridniony na umowie o prace i teoretycznie powinienem pracowac 8 godzin, z
    reguly to mi sie rozciaga do 10 a nawet 12. Teoretycznie mi sie naleza
    nadgodziny, ale ja nie otym bo na to nawet nie licze, z tego co sie orietuje
    na stanowisku kierownika nie mam ograniczenia w liczbach godzin, dlatego
    chce negocjowac z pracodawca, zeby przy kolejnej umowie o prace w miejscu
    stanowisko widnial napis kierownik, a nie konsultant. Oczywiscie bylbym
    jednoosobowym kierownikiem i mialbym pod soba samego siebie, teoretycznie
    nic by sie nie zmienilo po za zapisem w umowie. I teraz mam pytanie czy
    pracodawca poniesie z tego powodu jakis dodatkowy koszt, lub niedogodność,
    czy nie bedzie to dla niego nie na ręke? bo ja bym zyskal o wiele lepszey
    zapis w umowie, a on moj nienormowany czas pracy, czy sa jakies
    niedogodnosci plynace z tego "awansu"?

    Pozdrawiam
    Drag